Druhý lékařský názor

Posudek od předních mezinárodních specialistů v oblasti péče o zdraví

Pomáháme vám pečovat o vaše zdraví

Nechte si poradit od špičkových lékařských odborníků z celého světa a rozhodujte se o svém zdravotním stavu informovaně. Z pohodlí domova a ve vámi zvoleném jazyce.

Služba Druhý lékařský názor je určena pro majitelky a majitele účtů OPEN, TOP, PLATINUM nebo INFINITE.

Co je Druhý lékařský názor

Díky službě Druhý lékařský názor můžete konzultovat svůj zdravotní stav s předními lékařskými odborníky z celého světa. Ať už potřebujete získat více informací o možnostech léčby, ujistit se o své diagnóze anebo se jen poradit o svém zdravotním stavu. Se službou  Druhý lékařský názor získáte vše potřebné na jednom místě, online a ve vámi zvoleném jazyce.

 

Co vám Druhý lékařský názor nabízí:
 

- Přístup k mezinárodním specialistům: Konzultuje svůj zdravotní stav s experty ze zahraničí, ke kterým byste jinak neměli jednoduchý a rychlý přístup.

- Transparentní výběr: Vyberte si specialistu sami na základě jeho profilu, specializace, publikací a hodnocení od ostatních klientů.

- Odborné lékařské posudky: Nezávislý písemný posudek od renomovaného odborníka vám pomůže lépe porozumět svému zdravotnímu stavu a možným léčebným postupům.

Jak službu získám?

Už u nás máte balíček OPEN, TOP, PLATINUM nebo INFINITE? Skvělé!

Službu Druhý lékařský názor od nás máte automaticky k dispozici. Stačí se zaregistrovat a aktivovat ji podle instrukcí, které jste obdrželi e-mailem. Pokud vám takový e-mail nepřišel, ozvěte se nám na Infolinku +420 221 210 031, kde vám s registrací rádi pomůžeme.

Nemáte u nás ještě svůj balíček služeb? OPEN nebo TOP? Založte si ho!

Jak na to:

  1. Využijte možnost online založení nového účtu – stačí kliknou zde. Budete k tomu potřebovat mobilní telefon a 2 doklady totožnosti – občanský průkaz a k němu například řidičský průkaz nebo pas. Nebo se zastavte v kterékoliv pobočce, kde s vámi založíme účet osobně.
  2. Službu Druhý lékařský názor vám zpřístupníme do 7 pracovních dnů od založení účtu.

Máte zájem o vyšší balíčky typu PLATINUM nebo INFINITE? Kontaktujte nás na Infolince +420 221 210 031 a společně domluvíme schůzku.


Jste stávajícím klientem, ale nemáte balíček služeb OPEN, TOP, PLATINUM nebo INFINITE? Nevadí!

Pokud jste naším stávajícím klientem s jiným typem účtu, můžete ho snadno změnit a začít využívat všechny výhody nového typu účtu, včetně služby Druhý lékařský názor.

Jak na to:

  1. Navštivte naši pobočku.
  2. Požádejte o změnu typu účtu na balíček služeb OPEN, TOP, PLATINUM nebo INFINITE.
  3. Službu Druhý lékařský názor vám zpřístupníme do 7 pracovních dnů od provedení změny typu účtu.

FAQ

Kolikrát mohu službu využít?

Službu Druhý lékařský názor můžete využít až 3x ročně.

V jakém jazyce probíhá komunikace s lékařem?

Veškerá komunikace probíhá ve vámi zvoleném jazyce, včetně konzultací a výsledných zpráv. Nemusíte se proto bát oslovit i zahraniční specialisty, všechny potřebné překlady jsou součástí služby.

Za jak dlouho obdržím posudek ke svému případu?

Do 7 pracovních dnů od poskytnutí finální dokumentace a popisu požadavku.

Kde najdu svůj kód pro první přihlášení?

Zaslali jsme vám ho na váš e-mail. Pokud vám takový e-mail nepřišel, ozvěte se nám na Infolinku +420 221 210 031, kde vám rádi pomůžeme.

Mohu využití služby postoupit i někomu jinému (manžel/manželka, děti apod.)?

Bohužel. Služba Druhý lékařský názor platí pouze pro daného majitele účtu OPEN/TOP/PLATINUM nebo INFINITE.

UniCredit Logo