Kde najdu své Uživatelské jméno?
Uživatelské jméno se používá při přihlašování do internetového bankovnictví Online Bankingu,
pro ověření pomocí BankID, ale také při nové instalaci mobilního bankovnictví.
Nejjednodušší způsob, jak zjistit své Uživatelské jméno je v mobilním bankovnictví Smart Bankingu.
Více / Nastavení / Bezpečnost / Změnit Uživatelské jméno
Nemám přístup do mobilního bankovnictví, co mám dělat?
Zavolejte nám na Infolinku 221 210 031.
Budete potřebovat heslo pro komunikaci.
Mohu si Uživatelské jméno změnit?
Ano! Uživatelské jméno si můžete kdykoliv změnit.
Postup je stejný Více / Nastavení / Bezpečnost / Změnit uživatelské jméno.
Ideálně doporučujeme zvolit si jako Uživatelské jméno např. soukromou emailovou adresu,
protože se dobře pamatuje.