Chraňte svou kartu před zneužitím!
UniCredit Bank věnuje ochraně Vaší platební karty maximální pozornost. Informujte se proto o způsobech jak zabezpečit Vaší kartu a využívejte aktivně služby, které Vám nabízíme.
Blokace platebních karet
Při ztrátě platební karty je nutné kartu ihned blokovat proti dalšímu použití. Pro blokaci karty kontaktujte Infolinku na +420 221 210 031.
Na Infolince kartu okamžitě zablokují proti dalšímu použití a domluví se s Vámi na vydání nové platební karty.
Pokud se chystáte na dovolenou a svou kartu necháváte doma, můžete si kartu zabezpečit proti zneužití a kartu na dobu dovolené zablokovat.
Pro dočasnou blokaci a následné odblokování vaší karty kontaktujte Infolinku na +420 221 210 031.
Blokace Vaší karty je provedena zdarma. Kontaktní údaje pro blokaci karet naleznete v HELP LINE kartičce.
Bezpečné placení na internetu a MO/TO platby
Z důvodu bezpečnosti jsou všechny platební karty uzamknuté pro platby na internetu nebo pro platby bez přítomnosti karty (například telefonické objednávky, tzv. MO/TO platby).
Pro otevření Vaší karty pro tento způsob placení kartou kontaktujte Infolinku na +420 221 210 031.
Všechny naše platební karty automaticky podporují 3DSecure zabezpečení karty.
Pro nejvyšší ochranu karty na internetu doporučujeme používat kartu pouze u internetových obchodníků, kteří podporují bezpečné placení na internetu 3DSecure.
Údaje potřebné pro platbu kartou na internetu a MO/TO platbu:
Otevření nebo uzamknutí Vaší karty pro platby kartou na internetu nebo MO/TO platby je zdarma.
Použití platebních karet
Většina bankomatů UniCredit Bank Vám nabízí službu vkladu hotovosti. Pro vklad v našich bankomatech Vám postačí debetní karta UniCredit Bank a zadání PIN. Vkládat hotovost lze pouze na korunový účet. Vložení hotovosti je jednoduché – průvodce na monitoru Vás povede. Při vkladu hotovosti přes bankomat jsou finanční prostředky připsány okamžitě.
Hotovost lze vybrat z kteréhokoliv bankomatu v ČR nebo zahraničí označeného stejným logem, jaké je uvedené na Vaší platební kartě. Pro tuto transakci je vždy vyžadováno zadání PIN kódu.
Banka účtuje svým klientům, kteří vybírají hotovost z bankomatů pouze poplatek uvedený v platném Sazebníku UniCredit Bank.
Přirážka za použití karty v bankomatech
Pokud provedete výběr hotovosti z cizího bankomatu, může se stát, že Vám majitel bankomatu bude účtovat dodatečný poplatek za použití bankomatu.
O dodatečném poplatku by Vás majitel zařízení měl informovat na obrazovce bankomatu (např. jeho výše, název bankomatu majitele apod.) ve stejném jazyce, který jste si zvolili pro použití bankomatu.
Pokud nesouhlasíte s poplatkem, měli byste mít možnost výběr hotovosti zrušit. Nejedná se o poplatek účtovaný UniCredit Bank.
Hotovost si můžete prostřednictvím karty vybrat také na pokladnách banky, na pracovištích jiných bank a ve směnárnách, které jsou označeny a nabízí tzv. službu Cash Advance. Vybíraná hotovost je vyplacena pouze v měně té země, ve které je služba poskytnuta.
Cash Back je automatická služba, která spojuje pohodlné placení platební kartou za služby a zboží a výběr hotovosti. Při platbě kartou u obchodníka v ČR stačí požádat o vydání hotovosti.
Minimální hodnota realizovaného nákupu je 1 Kč.
Maximální částka výběru hotovosti je 3000 Kč.
Měna transakce pouze v českých korunách.
Vybraná hotovost se započítává do celkového limitu Vaší platební karty.
Cash Back Vám přináší dodatečné výhody:
Platba kartou u obchodníka je prováděna zejména prostřednictvím elektronického terminálu nebo mechanického snímače tzv. imprinter. Při platbě je transakce zpravidla stvrzena zadáním správného PIN kódu, podpisem na účtence z terminálu a nebo přiložením bezkontaktní karty k bezkontaktnímu terminálu.
UniCredit Bank neúčtuje žádný poplatek za použití karty u obchodníka v ČR nebo v zahraničí.
Přirážka za použití karty u obchodníků
V některých zemích mohou obchodníci přidat přirážku za placení platební kartou k celkové ceně nákupu.
Nejedná se o poplatek účtovaný UniCredit Bank.
Kartu používejte pouze na webových stránkách, které mají zabezpečený přenos dat (SSL protokol), v řádku adresy internetového prohlížeče se zobrazí https:// a ikona visacího zámku.
Při platbě kartou na internetu se zpravidla uvádí celé číslo karty, doba platnosti karty a bezpečnostní CVC2/CVV2 kód.
Nikdy neuvádějte PIN platební karty ani čísla účtů a bankovní hesla.
Všechny platební karty UniCredit Bank umožňují nejbezpečnější způsob placení kartou u internetových obchodníků prostřednictvím využití zabezpečení 3DSecure.
Pomocí karty si můžete objednat zboží a služby telefonicky nebo poštou (tzv. MO/TO platby). Je však nutné předem povolit transakce bez přítomnosti karty na Infolince. Před potvrzením objednávky vždy pečlivě zvažte, jestli je obchodník důvěryhodný, například zveřejňuje-li úplnou adresu, reklamační podmínky apod.
Zasílání SMS a e-mailových informací je doplňková služba, která Vám umožňuje mít aktuální informace o dění na vašem účtu a platební kartě.
Získejte aktuální informace formou SMS nebo e-mailem zejména o:
Prostřednictvím sítě vkladových bankomatů UniCredit Bank si můžete zdarma změnit PIN kód. V případě, že aktivujete kartu, lze změnu PIN kódu provést až následující pracovní den po aktivaci. Platit kartou u obchodníka a vybírat hotovost z bankomatů je možné ihned po změně PIN kódu, vkládat hotovost přes bankomat nebo požádat o minivýpis však až následující pracovní den.