Přestaly mi fungovat služby, jako jsou Netflix, Apple Music, Apple Pay, Google Pay, Spotify, Voyo, Youtube. Co mám dělat?
V případě nové karty nedochází k automatickému smazání původní karty v peněženkách Apple Pay či Google Pay ani k automatické aktualizaci nové platnosti.
Stejně tak nedochází k automatické aktualizaci, pokud je platební karta použita jako platební metoda pro předplatné (např. Netflix, Spotify, Rohlik.cz, Voyo, YouTube).
V obou případech je potřeba, abyste odstranili původní kartu a přidali novou.
Jak na to?
Apple Pay
- Odeberte původní platební kartu přímo z peněženky Apple Pay.
- Přidejte novou platební kartu do Apple Pay manuálním zadáním údajů.
Apple ID
- Běžte do Nastavení – Platby a doručování.
- Klikněte na platební kartu, tlačítko Upravit.
- Zadejte novou kartu a potvrďte tlačítkem Hotovo.
Google Pay
- Odeberte původní platební kartu přímo z peněženky Google Pay.
- Přidejte platební kartu do Google Pay manuálním zadáním údajů v peněžence Google Pay.
Co když nejde karta z Google Pay odebrat?
- Karta je velmi pravděpodobně zaregistrována jako platební metoda pro předplatné.
- Přihlaste se ke svému Google účtu a běžte do menu Platební metody / Payment methods.
- Zvolte platební kartu, kterou chcete aktualizovat, a stiskněte Edit.
- Aktualizujte kartu a potvrďte změnu.
Předplatné
- Pokud daná společnost (např. Netflix) umožňuje aktualizaci platební metody, přihlaste se do svého účtu a proveďte aktualizaci.
- Pokud daná společnost aktualizaci neumožňuje nebo zapomenete informace o kartě změnit, obdržíte e-mailové upozornění o neprovedené platbě a informaci, že je nutné platbu provést jiným způsobem. Můžete tedy použít novou platební kartu.
- Pokud je předplatné napojeno na Apple ID (např. Apple Music) nebo na Google účet, dojde k automatické aktualizaci i pro předplatné.