Nahoru

Plaťte mobilem nebo hodinkami

 

Apple Pay je jednoduchý a bezpečný způsob placení v obchodech, aplikacích či online. Přidejte si platební kartu do iPhonu, iPadu, Macu či Apple Watch a neztrácejte čas u pokladen či neustálým vyplňováním platebních údajů.

 

S Apple Pay zaplatíte snadno a rychle s vaším telefonem či hodinkami. Stačí zařízení přiložit k terminálu, který podporuje bezkontaktní platby a potvrdit pomocí Touch ID nebo Face ID

 


PLAŤTE, VYBÍREJTE S APPLE PAY A KARTU NEMUSÍTE MÍT U SEBE.

JEDNODUCHÉ, BEZPEČNÉ A RYCHLÉ.

Apple pay


Jak přidat kartu MasterCard?

Apple pay

 
  1. Ve svém iPhonu otevřete aplikaci Smart Banking a přejděte na platební kartu.
  2. Stiskněte tlačítko Přidat do Apple Pay a stiskněte tlačítko Další.
  3. Potvrďte souhlas se smluvními podmínkami Apple.
  4. Hotovo. Už jste připraveni platit.
     

V případě, že máte obnovenou platební kartu, dojde k automatické aktualizaci její platnosti v mobilní peněžence.


Jak přidat kartu VISA?

  1. Ve svém iPhonu otevřete aplikaci Smart Banking a přejděte na platební kartu.
  2. Stiskněte tlačítko Přidat do Apple Wallet a stiskněte tlačítko Další.
  3. Potvrďte souhlas se smluvními podmínkami Apple.
  4. Hotovo. Už jste připraveni platit.

V případě, že máte obnovenou platební kartu, odeberte platební kartu s původní platností z peněženky Apple Pay a přidejte novou kartu podle postupu výše

 

Apple pay


Jak platit?

 
  1. Stačí podržet prst na snímači otisků prstů, přiložíte telefon k platebnímu terminálu a tím se provede platba.

  2. U nejnovějších modelů můžete použít FACE ID. Stisknete dvakrát za sebou postranní tlačítko, pohlédnete na displej a po rozpoznání obličeje vás telefon vyzve k přiložení k terminálu.

  3. Při placení s Apple Watch stačí 2x stisknout pravé tlačítko hodinek a po zavibrování přiložit k platebnímu terminálu.

 

Apple pay

Co vás dále může zajímat

Jaké karty mohu přidat do služby Apple Pay?

Všechny debetní i kreditní karty Visa a debetní karty MasterCard vydané UniCredit Bank v České republice.

 

Je služba placení mobilem zdarma?

Za tuto službu banka neúčtuje žádný poplatek.

 

Musím mít v telefonu přístup k internetu, abych mohl platit Apple Pay?

Ne. Přístup k internetu potřebujete pouze, kdy kartu přidáváte do Apple Pay. Při dlouhodobém nepřipojení k internetu se ale může stát, že se platba správně neprovede. Proto doporučujeme se občas k internetu připojit, aby došlo k hladkému průchodu platby pomocí Apple Pay.

 

Jaké platby mohu provést pomocí Apple Pay?

Platby prostřednictvím Apple Pay můžete provádět na platebních terminálech, který přijímá bezkontaktní platby. Lze tak také zaplatit v mobilní aplikaci prodejce nebo e-shopu, pokud umožňují platby pomocí služby Apple Pay.

 

Co mám dělat, když mi nejde platit s Apple Pay?

Zkontrolujte, zda je karta v aplikaci Wallet aktivní a nastavena jako výchozí. Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud je karta po datu splatnosti, musíte novou kartu opětovně přidat do Apple Pay. V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování platby. Je tedy nutné se opět připojit k internetu, aby došlo ke správnému spárování dalších plateb. Pokud máte stále potíže s placením Apple Pay, volejte na naši Zákaznickou linku +420 221 210 031.

 

Co mám dělat, když jsem zařízení ztratil nebo mi bylo odcizeno?

Zavolejte na naši Zákaznickou linku +420 221 210 031 a trvale nebo dočasně zablokujeme vaše karty vložené do Apple Pay. Také můžete aktivovat režim „Ztracen“ v části „Find iPhone“ na iCloud.com. Vaše plastové karty v peněžence, můžete nadále užívat, nebudou blokovány a nemůže dojít ani k jejich zneužití.

 

Při placení s Apple Pay po mně telefon vyžaduje autorizaci i u plateb pod 500 Kč.

Apple Pay vždy vyžaduje ověření platby a to dle zvoleného způsobu zabezpečení odemknutí vašeho telefonu ( PINem, otiskem prstu - Touch ID či Face ID).

 

Mohu s mobilem vybírat hotovost na bankomatu?

Ano. Pokud má bankomat bezkontaktní čtečku, můžete i vybírat. Bankomat po vás bude vyžadovat PIN, který je stejný jako na vaši plastové kartě. PIN zadáte na klávesnici bankomatu.

 

Během platby s Apple Pay mě terminál požádal o zadání PIN kódu

Ve výjimečných případech může terminál požádat o zadání kódu PIN. PIN na kartě přidané do Apple Pay je stejný jako na plastové kartě.

 

Uvidím transakce provedené s Apple Pay v historii transakcí?

Ano. Transakce uvidíte v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci Smart Banking i ve výpisu. Uvidíte je také v aplikaci Wallet.

 

Je možné přidat jednu kartu do několika mobilních zařízení?

Ano, stejnou kartu můžete přidat do více mobilních či dalších zařízení Apple. Maximální počet zařízení je 8.

 

Jak mohu přidat kartu do Apple Watch?

Po spárování aplikace Apple Watch s iPhone spustíte aplikaci Watch a vyberete položku "Wallet a Apple Pay". Potom vyberte možnost "Přidat kreditní/debetní kartu" a pokračujete v procesu přidávání karty. Během operace můžete být vyzváni k potvrzení operace jednorázovým SMS kódem.

Kartu VISA můžete do Apple Watch přidat také přímo z aplikace Smart Banking.

 

Jak vymazat kartu z aplikace Apple Watch?

Po spárování aplikace Apple Watch s iPhone spustíte aplikaci Watch a vyberete položku "Wallet a Apple Pay". Potom vyberte možnost "Odebrat kreditní/debetní kartu" a pokračujete v procesu odebrání karty. Během operace můžete být vyzváni k potvrzení operace jednorázovým SMS kódem.

 

Jak lze odstranit kartu z Apple Pay?

Můžete to udělat v aplikaci Wallet, a také na naší Zákaznické lince +420 221 210 031. Ve zvláštním případě můžete vymazat obsah zařízení (pomocí aplikace "Najít můj iPhone") na iCloud.com. Všechny karty přidány do služby Apple Pay budou v takovém případě ze zařízení odstraněny, i když je zařízení offline.

 

Když zablokuji dočasně nebo trvale plastovou kartu, budu  moci platit službou Apple Pay, kde budu mít kartu přidanou?

Ne. Dočasnou nebo trvalou blokací plastové karty dojde i k blokaci karty nahrané v Apple Pay, tedy ani s Apple Pay (mobilem, hodinkami) nezaplatíte. Jakákoliv změna na plastové kartě, má vliv i na kartu nahranou v Apple Pay.

 

Platba byla na platebním terminálu zamítnuta, ale při placení mi mobilní zařízení ukázalo, že byla dokončena. Byla platba uskutečněna, nebo ne?

Uživatel zařízení Apple může být informován o dokončené platbě bez ohledu na to, zda byla realizovaná nebo ne. Nejdůležitější je informace a potvrzení o platbě na platebním terminálu.

 

Mohu odstraněnou kartu Apple Pay znovu přidat do aplikace Wallet?

Ano, stejnou kartu můžete do služby Apple Pay přidat znovu.

 

Co je to výchozí karta?

Jedná se o přednastavenou kartu, kterou platíte s Apple Pay.

 

Je možné v aplikaci Wallet změnit výchozí kartu?

Ano. Posuňte kartu, kterou chcete platit, do horní části obrazovky. Bude se zobrazovat jako první na hlavní obrazovce v programu Wallet.

 

Co se stane, když aktualizuji nebo vyměním svůj telefon?

Aktualizace telefonu nemá vliv na karty Apple Pay v aplikaci Wallet. Pokud však vyměníte svůj telefon, je třeba karty znovu přidat do aplikace Wallet.

 

Jak nastavit v aplikaci Wallet

Jak zaplatit s pomocí Apple Pay a Face ID

Jak zaplatit s pomocí Apple Pay a Touch ID

Jak zaplatit s pomocí Apple Watch

 

Google Pay je jednoduchý a bezpečný způsob placení v obchodech, aplikacích či online. Přidejte si platební kartu do vašeho mobilního telefonu či chytrých hodinek a neztrácejte čas u pokladen či neustálým vyplňováním platebních údajů.

 

S Google Pay zaplatíte snadno a rychle, stačí jenom odemknout obrazovku pomocí vašeho hesla nebo otisku prstu a poté zařízení přiložit k terminálu, který podporuje bezkontaktní platby.

 


PLAŤTE BEZKONTAKTNĚ A BEZPEČNĚ S GOOGLE PAY™.
JE TO RYCHLÉ A JEDNODUCHÉ.

 

Google pay


Jak přidat kartu MasterCard?

Google pay

 
  1. Ve svém mobilním telefonu otevřete aplikaci Smart Banking a přejděte na platební kartu.
  2. Stiskněte tlačítko Přidat do Google Pay a stiskněte tlačítko Přidat.
  3. Potvrďte souhlas se smluvními podmínkami Google.
  4. Hotovo. Už jste připraveni platit.

V případě, že máte obnovenou platební kartu, dojde k automatické aktualizaci její platnosti v mobilní peněžence.

Pokud původní karta nejde z Google Pay odstranit, je pravděpodobně zaregistrovaná jako platební metoda pro předplatné (Netflix, Youtube, apod.).  Přihlaste se tedy ke svému Google účtu, bežte do menu Platební metody/Payment methods, zvolte platební kartu, kterou chcete aktualizovat, kartu upravte a poté půjde nová karta do Google Pay přidat dle postupu výše.


Jak přidat kartu VISA?

  1. Ve svém mobilním telefonu otevřete aplikaci Smart Banking a přejděte na platební kartu.
  2. Stiskněte tlačítko Přidat do Google Pay a stiskněte tlačítko Přidat.
  3. Potvrďte souhlas se smluvními podmínkami Google.
  4. Hotovo. Už jste připraveni platit.

V případě, že máte obnovenou platební kartu, odeberte platební kartu  s původní platností z peněženky Google Pay a přidejte novou kartu podle postupu výše.

Pokud původní karta nejde z Google Pay odstranit, je pravděpodobně zaregistrovaná jako platební metoda pro předplatné (Netflix, Youtube, apod.).  Přihlaste se tedy ke svému Google účtu, bežte do menu Platební metody/Payment methods, zvolte platební kartu, kterou chcete aktualizovat, kartu upravte a poté půjde nová karta do Google Pay přidat dle postupu výše.

 

Google pay

Jak přidat kartu do aplikace Google Pay™?


Jak platit?

Jak platit s Google Pay

 
  • Platby do 500 Kč
    Stačí jenom rozsvítit/aktivovat obrazovku mobilního telefonu a pak přiložit telefon k platebnímu terminálu. V tomto případě nemusí být obrazovka odemknutá.
 
  • Platby nad 500 Kč
    Pro platby ve vyšších částkách je z důvodu bezpečí již potřeba odemknout obrazovku pomocí vašeho hesla nebo otisku prstu a poté přiložit telefon k platebnímu terminálu.
    Po přijetí platby se na telefonu zobrazí potvrzení.
 
  • Online platby
    S Google Pay™ můžete jednoduše zaplatit také přes e-shop nebo přímo v aplikaci. Není potřeba zadávat žádné platební údaje. V současné době je tímto způsobem možné platit ve více než 14 000 e-shopech.

 


Co vás dále může zajímat?

Jaké karty mohu přidat do služby Google Pay™?

Všechny debetní karty Mastercard a Visa vydané UniCredit bank v České Republice, vyjma Maestro karet a karet Visa Electron.

Služba Google Pay je dostupná od 10.12.2019 také pro všechny kreditní karty Visa.

Musím mít v telefonu přístup k internetu, abych mohl platit Google Pay™?

Ne. Přístup k internetu potřebujete pouze tehdy, když kartu přidáváte do Google Pay™. Při dlouhodobém nepřipojení k internetu se ale může stát, že se platba správně neprovede. Proto doporučujeme se občas k internetu připojit, aby došlo k hladkému průchodu platby pomocí Google Pay™.

Která zařízení podporují službu Google Pay™?

Službu podporují zařízení s operačním systémem Android verze 5.0 a vyšší. Pro nákupy v obchodech musí váš telefon podporovat technologii NFC (najdete v Nastavení telefonu) a mít ji zapnutou.

Kde mohu provádět platby pomocí Google Pay™?

Můžete platit pomocí telefonu podporujícího operační systém Android na všech platebních terminálech, které přijímají bezkontaktní platby. Akceptační místa bezkontaktních plateb jsou označena těmito symboly:

Google Pay

 

Lze také zaplatit pomocí Google Pay™ v mobilní aplikaci prodejce nebo v e-shopu, pokud prodejce podporuje tuto službu. Poznáte to podle tlačítek:

Google Pay

 

Stačí pouze zmačknout tlačítko „Nakupovat s Google Pay™“ a nemusíte ručně zadávat platební údaje.

Co mám dělat, když mi nejde platit s Google Pay™?

Zkontrolujte, zda je karta v aplikaci Google Pay™ aktivní a nastavena jako výchozí. Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud je karta po datu splatnosti, musíte novou kartu opětovně přidat do Google Pay™. V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování platby. Je tedy nutné se opět připojit k internetu, aby došlo ke správnému spárování dalších plateb. Pokud máte stále potíže s placením Google Pay™, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku +420 221 210 031.

Je služba placení mobilem zdarma?

Za tuto službu banka neúčtuje žádný poplatek.

Jsou platby mobilem bezpečné?

Ano, služba Google Pay™ využívá pro platby šifrované číslo karty, které není uložené ve vašem mobilu. Z  důvodu zajištění bezpečnosti plateb je nutné, aby váš mobilní telefon byl zabezpečen přístupovým heslem.

Co mám dělat, když jsem zařízení ztratil nebo mi bylo odcizeno?

Zavolejte na naší zákaznickou linku +420 221 210 031, kde trvale nebo dočasně zablokujeme vaše karty vložené do Google Pay™. Pomocí vašeho Google účtu se přihlaste do Android Device Manager a vyhledejte vaše zařízení. Poté ho vzdáleně zablokujte. Nemusíte tak Vaší kartu rušit.

Při placení s Google Pay™ po mně telefon vyžaduje autorizaci i u plateb pod 500 Kč.

Pokud v průběhu tří po sobě jdoucích plateb neodemknete telefon, pak budete při čtvrté transakci na obrazovce vyzváni k jeho odemknutí a opětovnému přiložení telefonu k platebnímu terminálu.

Mohu s mobilem vybírat hotovost na bankomatu?

Ano. Pokud má bankomat bezkontaktní čtečku, můžete i vybírat. Bankomat po vás bude vyžadovat PIN, který je stejný jako k vaší plastové kartě a zadáte jej na klávesnici bankomatu.

Během platby s Google Pay™ mě terminál požádal o zadání PIN kódu.

Ve výjimečných případech může terminál požádat o zadání PIN kódu. PIN na kartě přidané do Google Pay™ je stejný jako na plastové kartě.

Uvidím transakce provedené s Google Pay™ v historii transakcí?

Ano. Transakce uvidíte v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci Smart Banking i ve výpisu. Uvidíte je také v aplikaci Google Pay™.

Je možné přidat jednu kartu do několika mobilních zařízení?

Ano, stejnou kartu můžete přidat do více mobilních či dalších zařízení Google. Maximální počet zařízení je 5.

Jak lze odstranit kartu z Google Pay™?

Můžete to udělat v aplikaci Google Pay™, a také na naší zákaznické lince +420 221 210 031. Zrušení karty v aplikaci Google Pay neruší standardní plastovou kartu.

Když zablokuji dočasně nebo trvale plastovou kartu, budu moci platit službou Google Pay™, kde budu mít kartu přidanou?

Ne. Dočasnou nebo trvalou blokací plastové karty dojde i k blokaci karty nahrané v Google Pay™, tedy ani s Google Pay™ (mobilem) nezaplatíte. Jakákoliv změna na plastové kartě má vliv i na kartu nahranou v Google Pay™.

Mohu odstraněnou kartu Google Pay™ znovu přidat do aplikace?

Ano, stejnou kartu můžete do služby Google Pay™ přidat znovu.

Co je to výchozí karta?

Jedná se o přednastavenou kartu, kterou platíte s Google Pay™.

Co se stane, když aktualizuji nebo vyměním svůj telefon?

Aktualizace telefonu nemá vliv na karty v aplikaci Google Pay™. Pokud však vyměníte svůj telefon, je třeba karty znovu přidat do aplikace Google Pay™ v novém zařízení.

Speciální produktové podmínky pro Google Pay™.

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo