Nahoru

Novinky

Vážení klienti,

od 1. 3. 2025 zavádíme na níže uvedených pobočkách trvalou polední přestávku POKLADNY v čase 12.45 – 13.30.

Pro pokladní operace v této době je vám k dispozici náš vkladový bankomat.

 

OTEVÍRACÍ DOBA POKLADNY
POBOČKA PO, ÚT, ČT ST
PRAHA ADRIA 09:00 - 12.45  13.30 - 17:00 09:00 - 12.45  13.30 - 18:00 09:00 - 12.45  13.30 - 16:00
PRAHA ANDĚL 09:00 - 12.45  13.30 - 17:00 09:00 - 12.45  13.30 - 18:00 09:00 - 12.45  13.30 - 16:00
PRAHA BUDĚJOVICKÁ 09:00 - 12.45  13.30 - 17:00 09:00 - 12.45  13.30 - 18:00 09:00 - 12.45  13.30 - 16:00
PRAHA FILADELFIE 08:30 - 12.45  13.30 - 16:30 08:30 - 12.45  13.30 - 17:30 08:30 - 12.45  13.30 - 15:30
PRAHA VALDEK 09:00 - 12.45  13.30 - 17:00 09:00 - 12.45  13.30 - 18:00 09:00 - 12.45  13.30 - 16:00
PRAHA VÍTĚZNÉ NÁMĚSTÍ  09:00 - 12.45  13.30 - 17:00 09:00 - 12.45  13.30 - 18:00 09:00 - 12.45  13.30 - 16:00

 

Tak se stavte, budeme se těšit!
Vaše UniCredit Bank

Vážení klienti,

od 1. 3. 2025 upravujeme otevírací dobu pobočky v Berouně na Husově náměstí podle toho, kdy k nám klienti chtějí chodit nejčastěji. Doufáme, že to tak bude vyhovovat i vám.
 

Pondělí 8.15–12.45 13.30–16.30

Úterý     8.15–12.45 13.30–16.30

Středa   8.15–12.45 13.30–17.30

Čtvrtek  8.15–12.45 13.30–16.30

Pátek     8.15–12.45 13.30–15.30
 

Vkladový bankomat je pro vás na pobočce dál 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Tak se stavte, budeme se těšit!
Vaše UniCredit Bank

Vážení klienti,

pobočka DĚČÍN bude z důvodu plánované odstávky elektrické energie uzavřena ve středu dne 12.3.2025 v čase 8.15 – 12.00 hod.

Bankomat pobočky bude rovněž mimo provoz.

Nejbližší pobočky:

  • Ústí nad Labem, Mírové náměstí 35 A, pobočka s pokladnou
  • Česká Lípa, Jindřicha z Lipé 108, pobočka s pokladnou


Děkujeme za pochopení,
Vaše UniCredit Bank.

Od 1. března 2025 měníme otevírací dobu POKLADNY na vybraných pobočkách

V případě potřeby neváhejte využít náš vkladový bankomat, který je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ostatní služby pobočky poskytují beze změny ve standardní otevírací době.
 

Děkujeme za pochopení,
Vaše UniCredit bank

S potěšením oznamujeme, že naše pobočka na Náměstí Republiky v Praze obsadila skvělé 3. místo v hodnocení zákaznické zkušenosti za 4. čtvrtletí 2024 v rámci prestižní soutěže VISA BANK BRANCH OF THE YEAR.

Tímto úspěchem jsme se zároveň stali jedním z finalistů soutěže, která pokračuje až do konce roku 2025.

Děkujeme našim klientům za důvěru a našim kolegům za vynikající služby a péči o zákaznickou zkušenost!

 

vfotografie bankovní dům

UniCredit Bank oznamuje spuštění okamžitých SEPA plateb. Tato nová služba umožňuje klientům provádět platby mezi bankami během několika sekund, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, včetně víkendů a svátků.

Okamžité SEPA platby v eurech budou klientům UniCredit Bank dostupné za stejných podmínek jako standardní elektronické platby nebo v rámci balíčků běžných účtů.

Maximální limit pro jednu příchozí okamžitou platbu činí 100 000 EUR, zatímco u odchozí platby je stanoven limit 50 000 EUR.

Na využití okamžitých plateb je třeba si stáhnout nejnovější verzi mobilní aplikace. V internetovém a mobilním bankovnictví je jako preferovaná metoda zpracování přednastavena okamžitá platba. Pokud banka příjemce tuto službu nepodporuje, platba bude automaticky zpracována jako standardní.

UniCredit Bank tímto krokem potvrzuje svůj závazek poskytovat klientům služby na nejvyšší úrovni a připojuje se k dalším bankám na českém trhu, které již okamžité platby nabízejí.

Okamžité platby v českých korunách banka připravuje a o jejich zavedení budou klienti informováni. 

Vážení klienti,

od 1. 1. 2025 je účinná novela zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu (AML zákon), která pro úvěrové instituce zavádí povinnost pořizovat kopii průkazu totožnosti využitého při identifikaci klienta. Jedná se o zákonnou povinnost, a tudíž už není nutné získávat souhlas držitele s pořízením kopie průkazu totožnosti.

Povinnost identifikace se týká všech osob při vzniku obchodního vztahu a rovněž u jednotlivých bankou poskytovaných obchodů dle pravidel AML zákona. Průkazem totožnosti se rozumí doklad vydaný orgánem veřejné správy, v němž je uvedeno jméno a příjmení, datum narození a z něhož je patrná podoba, popřípadě i jiný údaj umožňující identifikovat osobu jako jeho oprávněného držitele.

Od stejného data je rovněž možné při identifikaci použít digitální stejnopis průkazu (aplikace eDoklady).

Vaše UniCredit Bank.

 

 

Novinky z roku 2024

Vážení klienti,

dovolujeme si vás informovat o změně otevírací doby pokladny pobočky Flora s platností od 1.1.2025.

Pokladna pobočky bude otevřena každý den (pondělí – neděle) v čase 11.00 - 14.00 a dále 14.45 – 18.00 hod.

Hotovostní transakce můžete uskutečnit rovněž prostřednictvím našeho vkladového bankomatu, který je vám k dispozici během otevírací doby OC Atrium Flora.

V případě dotazů se můžete obrátit na pracovníky této pobočky, kteří vám rádi poradí.

Vaše UniCredit Bank.

Vážení klienti,

k 31.12.2024 bude uzavřena pobočka Karviná na adrese třída Osvobození 1720/11.

Od 2.1.2025 nás najdete na našich pobočkách Ostrava nebo Havířov, kde se vám budou rádi věnovat naši bankéři.

Vkladový bankomat pobočky vám zůstává i nadále k dispozici.

Vaše UniCredit Bank

Milí klienti,

postupně upravujeme web a sjednocujeme jeho vzhled s online a mobilním bankovnictvím. Od 27. listopadu bude náš web lehce jiný, ale vše najdete na svém místě tak, jak jste zvyklí. Kromě drobných designových změn, bude výraznou změnou nové umístění tlačítka pro přihlášení do internetového bankovnictví Online Banking/ BusinessNet na úvodní stránce webu. Nově jej pod názvem PŘIHLÁSIT najdete v pravém horním rohu stránky.

ikona s logem Přihlásit

Všechny změny souvisí s novou evropskou směrnicí o přístupnosti digitálních kanálů pro všechny uživatele. Jejím cílem je, aby webové stránky a následně i další bankovní aplikace mohli bez problémů využívat i lidé se zdravotním postižením či starší osoby.

Věříme, že si na změny brzy zvyknete, a děkujeme za pochopení.

Vaše UniCredit Bank

 

 

Novinky z roku 2023

K vánočním svátkům patří nákupy a přípravy na Štědrý den, ale také pomoc druhým. Pokud využíváte slevový program U-šetřete, můžete veškeré úspory, které během prosince nasbíráte, nechat poslat těm, kteří to nejvíce potřebují. Každým dárkem zakoupeným kartou prostřednictvím U-šetřete tak uděláte radost hned dvakrát – obdarovanému i u-šetříte na pomoc handicapovaným z Konta Bariéry.

Úspory nashromážděné díky slevovému programu U-šetřete poputují v průběhu prosince a ledna tam, kde je to potřeba nejvíce. Klienti, kteří od aktivace nabídky do 31. 12. zaplatí kartou u vybraných partnerů v rámci programu U-šetřete, mohou peníze uspořené díky poskytnuté slevě poslat na Konto Bariéry.

V mobilní aplikaci Smart Banking je potřeba v záložce Nabídky zvolit v sekci Slevy U-šetřete nabídku Pomozte s UniCredit Bank těm, kteří to potřebují. Úspory z Vašich aktivních nabídek v programu U-šetřete, které našetříte v průběhu prosince 2023, automaticky poputují na podporu charitativní organizace Konto Bariéry. Maximální výše Vaší pomoci je 500 Kč, zbytek se připíše na Váš účet.

UniCredit Bank v rámci této iniciativy přispěje celkovou sumou 500 000 Kč. V průběhu ledna předají zástupci banky slavnostně šeky charitativním organizacím -  Konto Bariéry v Česku a neziskové organizaci Plamienok na Slovensku.

Slevový program U-šetřete nabízí atraktivní slevy u více než 150 partnerů, mezi něž patří například supermarkety, (rezervace pobytů), lékárny či čerpací stanice.  Slevy stačí aktivovat ve Smart Bankingu.  

Nestáváte se právě obětí podvodu?

V poslední době narůstají podvody týkající se výhodných investicí. Jak takový podvod probíhá? Neděje se to i vám?

Nenabízel vám v poslední době někdo velmi výhodný investiční produkt? Neklili jste na internetu na reklamu nabízející vysoké zhodnocení vašich finančních prostředků např. investici do kryptoměn ČEZu, Agrofertu, Škoda nebo jiných společností?

Podvod probíhá většinou takto:

  1. Po projevení zájmu o investice vám podvodník zavolá a představí se jako jeho investiční bankéř či poradce: Detailně vás seznámí s fungováním produktů.
  2. Vyzve vás k uhrazení poplatku 250 € / USD, případně 5000 – 6000 Kč (jako registrační poplatek, prvotní investice, apod.). Často se jedná o účet Binance nebo Revolut, může to být ale i běžný účet vedený u některé z bank.
  3. Následně vás požádá o povolení vzdáleného přístupu na váš počítač, aby vám pomohl s přihlášením do investiční aplikace, provedl vás platformou apod. 
  4. Vyzve vás k přihlášení do vašeho internetového bankovnictví (pachatel sleduje přes vzdálený přístup vše, co zadáváte)
  5. Ujišťuje vás, že je vše v pořádku a že nemáte věřit bance, pokud vás budeme kontaktovat ohledně podezřelých plateb. Podvodník tvrdí, že vás budeme jako banka od plateb zrazovat, protože nechceme, abyste investoval/a někde jinde než v bance.
  6. Následně se částky zvyšují, podvodník vás může nabádat, pod různými záminkami, abyste si vzal/a úvěr a slibuje vysoké výdělky.
  7. Někdy vám mohou přicházet platby z jiných účtů českých bank jako „proplacená investice“. Jde ovšem o další oběti a vy se tak nevědomky dopouštíte praní špinavých peněz.

Je vám tento scénář povědomý? V případě jakýkoliv pochybností kontaktujte naši Zákaznickou linku +420 221 210 031.

Buďte obezřetní!

Obdrželi jste neočekávanou SMS nebo e-mail s výzvou k zaplacení poplatku poště nebo přepravní společnosti?

Buďte obezřetní a zprávu ignorujte, jedná se totiž o podvodné sdělení, tzv. phishing. Jejich cílem je vylákat z vás citlivé údaje a zajistit si tak přístup k vašemu bankovnímu účtu a financím.

Jak se zachovat?

  • Nikdy neklikejte na odkazy, které takové SMS nebo e-maily obsahují a nevyplňujte žádné údaje o své platební kartě.. Také s nikým nesdílejte kódy pro aktivaci karty ve službě Google pay a Apple pay.
  • Údaje z platební karty zadávejte vždy jen z vlastní iniciativy, nikdy ne na podnět jiné osoby (SMS, mail, zpráva na sociální síti, ...).
  • Do Smart Bankingu a Online Bankingu se přihlašujte vždy jen přes oficiální aplikaci a nebo webovou stránku banky, nikdy ne přes proklik z neznámého odkazu.

V případě, že jste údaje přes podezřelý odkaz již zadali, ozvěte se nám co nejdříve na naši Infolinku UniCredit Bank +420 221 210 031.

Odhalte nejčastější finty podvodníků a zjistěte, jak se jim bránit. Další informace a rady týkající se bezpečnosti naleznete zde.

 

vizuál mobilního telefonu s podvodnou SMS

Milí klienti,

upozorňujeme vás na četné podvodné telefonáty. Podvodníci jsou sofistikovaní a kromě manipulativních technik mohou napodobit telefonní číslo Banky nebo jiné instituce, aby u volaného vzbudili důvěru. Vydávají se za pracovníka banky a klientům tvrdí, že byla zablokována jejich karta, napaden jejich účet a že jejich prostředky jsou v ohrožení. Vyzývají k převedení prostředků klienta na podvodný účet, který prezentují jako chráněný účet UniCredit Bank.

Naše banka nikdy takovéto akce nevyžaduje ani po telefonu, ani sms ani e-mailem. Nikdy nevěřte takovýmto telefonátům a nikdy nesdílejte své přihlašovací údaje, číslo karty, PIN apod.

 

100. ročník legendárního festivalu začíná 16. června

Od roku 1994 je UniCredit hlavním partnerem operního festivalu Arena di Verona, jedinenčého operního festivalu na světě. Skupina UniCredit si uvědomuje nezastupitelný význam kultury, a proto již více než 25 let podporuje tuto výjimečnou italskou událost.

Díky tomuto partnerství nabízí UniCredit všem klientům možnost zakoupit si online do 15. června vstupenky na představení v roce 2023 s 20% slevou.

Akci mohou klienti využít na stránkách Arena | UniCredit, Major Partner of Arena Opera Festival v následujících třech krocích:

  • Zvolte si představení, sektor a počet vstupenek (až 4);
  • Přejděte do nákupního košíku a před přistoupením k platbě zadejte do pole "Customer Card / Promotion Code" kód UCI_23_top1 pro uplatnění slevy;
  • Dokončete online nákup pomocí platební karty UniCredit Bank.

Operní festival Arena di Verona začíná 16. června 2023 a do 9. září bude k vidění zcela nová inscenace Aidy, hlavní opery festivalu.

Letošní výroční program festivalu je obohacen o sedm titulů, které byly nejúspěšnější a které měly v amfiteátru během 100 ročníků nejvíce repríz: Carmen, Lazebník sevillský, Rigoletto, Traviata, Nabucco, Tosca a Madama Butterfly.

V souladu s naším záměrem vytvářet příležitosti pro růst věříme, že budování pevných vztahů s našimi partnery podporuje společný růst a hodnotu. Důkazem naší dlouhodobé podpory operního festivalu Arena di Verona je nedávná obnova římského amfiteátru díky společnému grantu UniCredit a Fondazione Cariverona, čímž jsme pomohli jednomu z největších symbolů italské kultury zazářit v ještě větší kráse.

Svým příspěvkem na obnovu jsme umožnili, aby se tato scéna stala nejen místem představení, ale i jedinečným muzeem pod širým nebem.

V UniCredit jsme hrdí, že můžeme v tomto partnerství pokračovat a v roce 2023 oslavit 100. sezónu operního festivalu Arena di Verona.

Vážení klienti,

s platností od 15. 5. 2023 bude na pobočkách Liberec, Hradec Králové a Olomouc zavedena POKLADNÍ přestávka v čase 12.45 – 13.30. V tento čas bude k dispozici pro hotovostní operace klientů vkladový a výběrový bankomat pobočky. Ostatní služby pobočky budou klientům k dispozici v nezměněné otevírací době pobočky.

Dále s platností od 1. 6. 2023 se mění otevírací doba pobočky Vysočany. Nově zavádíme polední přestávku v čase 12.45 – 13.30, kdy bude uzavřena celá pobočka.

Děkujeme za pochopení.

Vaše UniCredit Bank

Vážení klienti,

upozorňujeme vás na podvodný e-mail, který má vzbudit dojem, že byl odeslán z UniCredit Bank.

E-mail nabádá uživatele, aby otevřeli odkaz a následně zadali na falešnou stránku svoje přihlašovací a osobní údaje.

Na tento e-mail nijak nereagujte, neklikejte na link ani neotvírejte přílohy. V žádném případě nikam nezadávejte své osobní údaje. UniCredit Bank takovéto e-maily klientům nikdy nezasílá.

Pokud jste tento e-mail obdrželi a na falešnou stránku jste zadali svoje údaje nebo v případě, že pozorujete cokoliv podezřelého v souvislosti s vaším internetovým nebo mobilním bankovnictvím, neváhejte okamžitě kontaktovat klientskou linku UniCredit Bank +420 221 210 031.

Hlavní znaky podvodných e-mailů:

  1. Podezřelá e-mailová adresa (nesprávná doména, kombinace písmen a čísel apod.).
  2. Ačkoliv se link tváří jako UniCredit Bank, po najetí na něj se zobrazí skutečná adresa, např. https//UnіϹredіt.cz/login/ověření => sktečná adresa:  https://busycows.ca/wp-admin/DU. Cílovou adresu je tedy potřeba zkontrolovat než na ni kliknete.
  3. Text není většinou 100% gramaticky správně, nicméně umělá inteligence dělá velké pokroky a texty jsou stále dokonalejší.
  4. Vytváří nátlak na akci, např. Pokud neprovedete přihlášení dnes, účet bude ihned zablokován apod.

Do internetového bankovnictví se primárně přihlašujte z odkazu na webových stránkách www.unicreditbank.cz.

Vždy zkontrolujte, že se nacházíte na stránce https://cz.unicreditbanking.eu/cs/login_form.

Pravidla bezpečného chování na internetu a v internetovém bankovnictví naleznete na www.unicreditbank.cz/cs/obcane/pravidla-bezpecneho-chovani.html

Z letošní Finparády si odnášíme zlato! UniCredit Bank opět potvrdila kvality svých produktů a služeb a obhájila se svojí PRESTO Půjčkou 1. místo ve srovnání nabídek odborníky na českém webu specializujícím se na finanční produkty Finparáda.cz, který aktualizoval svůj žebříček Bankovních spotřebitelských úvěrů. Každý finanční produkt tvoříme tak, aby odpovídal očekáváním a potřebám našich klientů. Tento úspěch je důkazem, že naše strategie funguje a vaše práce má smysl a zaslouží veliký dík. Veliká gratulace pak patří zejména týmu retailového bankovnictví. 

Certifikát (PDF)

Přinášíme vám pravidelnou informaci o změnách úrokových sazeb u hypotečních úvěrů. V uplynulém týdnu jsme výrazně snížili úrokové sazby, a to až o 0,5 procentního bodu. V současné době tak nabízíme jedny z nejvýhodnějších úrokových sazeb na tuzemském hypotečním trhu.

Od 30. ledna 2023 jsme snížili úrokové sazby u hypotečních úvěrů u všech nabízených fixací, a to až o 0,5 procentního bodu. Hypotéku lze tak v současné době sjednat s úrokovou sazbou od 5,49 % p.a. (v případě pětileté fixace). Jedná se aktuálně o jednu z nejnižších úrokových sazeb u pětileté fixace, která je nabízena na tuzemském hypotečním trhu. Úrokové sazby platí v případě nových i refinancovaných hypoték.

U hypotéka účelová do 80 % LTV v Kč.

Zdroj: Finparáda.cz

Kalkulačku hypotečních úvěrů najdete zde.

 

 

Novinky z roku 2022

Spolupráci v oblasti sdílení bankomatů na území České republiky zahájila Komerční banka s MONETA Money Bank v červnu letošního roku. Od 1. února 2023 se ke spolupráci připojí také Air Bank a UniCredit Bank. Cílem všech zúčastněných je zvýšit dostupnost hotovostních služeb pro klienty a současně akcelerovat aktivity v zájmu udržitelného rozvoje. Sdílení bankomatových sítí získalo v soutěži Hospodářských novin cenu Bankovní inovátor 2022. 

Klienti Komerční banky, MONETA Money Bank, Air Bank a UniCredit Bank budou moci od 1. února 2023 vybírat hotovost ve sdílených bankomatových sítích za stejných podmínek jako z bankomatů své vlastní banky. Celý projekt sdílení bankomatů zahrnuje vedle okamžitých benefitů pro klienty také využití stávajících duplicitních bankomatů v nových lokalitách, kde zúčastněné banky své hotovostní služby zatím nenabízejí. 

Připojili jsme se k síti sdílených bankomatů, abychom byli ještě blíže našim klientům a jednoduše dostupní všem. Společně s Komerční bankou, Monetou Money Bank či Air Bank se chováme zodpovědně k našemu životnímu prostředí a omezíme bankomaty v lokalitách, kde jich je celá řada. A naopak umístíme bankomaty do míst, kde klientům chybí a ekonomicky to dosud nebylo smysluplné,“ říká Jakub Dusílek, generální ředitel UniCredit Bank.

Sdílení vybrané bankovní infrastruktury bude mít velmi pozitivní vliv na klientský zážitek a současně povede ke snížení spotřeby energií i dalších nákladů nutných k provozování oddělených bankomatových sítí. Realizace tohoto projektu se projeví také ve snížení uhlíkové stopy zapojených bank.
 


Kontakt:            

Michal Teubner, 606 653 219, michal_teubner@kb.cz

Zuzana Filipová, 702 246 545, zuzana.filipova@moneta.cz

Jana Pokorná, 776 786 801, jana.pokorna@airbank.cz 

Petr Plocek, 606 694 156, petr.plocek@unicreditgroup.cz

Vážení klienti,

v souvislosti se zvyšováním bezpečnosti a prevencí předcházení podvodům při hotovostních transakcích, budete v souladu s právními předpisy a Produktovými obchodními podmínkami pro účty a platební styk, při každé hotovostní operaci požádáni o váš průkaz totožnosti.

Vaše UniCredit Bank

Vážené klientky, vážení klienti,

máte u UniCredit Bank úvěr a dostali jste se kvůli finanční tísni a neschopnosti splácet do exekučního řízení? Máme pro vás řešení, které vám pomůže s vaší situací.

Klient je pro nás na prvním místě, a proto jsme rádi, že jsme se rozhodli připojit se k akci Milostivé léto II. Díky tomu máme k dispozici nástroje, pomocí nichž vám můžeme pomoci snížit vaše dluhy a zbavit se exekucí.

Akce Milostivé léto II bude trvat od 1. 9. 2022 do 30. 11. 2022 a je určena pro nepodnikající i podnikající fyzické osoby, které mají u UniCredit Bank úvěr, jehož splacení není zajištěno zástavním právem k nemovitostem a u kterého je pohledávka banky je vymáhána v exekučním řízení, nebo byla ze strany banky z důvodu porušení smluvních podmínek nastolena předčasná splatnost.

Akce není určena pro klienty, v jejichž věci je zahájeno insolvenčním řízení nebo kterým byl poskytnut úvěr, jehož splacení je zajištěno zástavním právem k nemovitostem (např. hypotéka).

Pokud jste se dostali do obtížné situace, splňujete dané podmínky a máte zájem zapojit se do akce Milostivé léto II, neváhejte a obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu collection@unicreditgroup.cz, abychom vám mohli nabídnout konkrétní řešení přímo pro vás.

Věříme, že zvláště v této nelehké době vám přinese tato akce šanci na nový začátek a pomůže s řešením vaší finanční situace.

Vaše UniCredit Bank

Privátní bankovnictví UniCredit Bank poskytuje klientům ty nejlepší produkty a služby ve své třídě. Od 1. července 2022 navíc pod značkou Private & Wealth rozšiřujeme exkluzivní služby privátního bankovnictví pro klienty s finančními aktivy nad 1 milion eur.

Privátní bankovnictví v UniCredit Bank má nejdelší historii v České republice. První pobočka privátního bankovnictví byla otevřena již v roce 1992 v tehdejší Živnostenské bance. Letos tak hrdě slaví 30 let od svého založení a navíc představuje exkluzivní rozšíření svých tradičních služeb pod hlavičkou Private & Wealth.

„Služby Private & Wealth stojí na hodnotách jako je profesionalita, odbornost, spolehlivost, diskrétnost. Tyto hodnoty jsou podstatou profesionálního a zodpovědného přístupu zkušených a seniorních privátních bankéřů a celého týmu Private & Wealth, který se opírá o silné analytické zázemí skupiny UniCredit,“ charakterizuje služby ředitel retailového a privátního bankovnictví Tomáš Drábek.

Tým Private & Wealth se specializuje především na správu rodinného majetku a ve spolupráci s dlouholetými a renomovanými partnery nabízí komplexní poradenství v oblasti nástupnictví a mezigeneračního předání majetku.  

„Naším hlavním cílem je dlouhodobé zhodnocování finančních aktiv klientů a správa a ochrana rodinného majetku. K tomu využíváme širokou škálu těch nejlepších investičních produktů a strategií globálních správců aktiv,“ shrnuje ředitelka Private & Wealth Petra Chaloupková.

Ve čtvrtek 30. června 2022 skončí platnost starších vzorů bankovek z let 1995 až 1999. Konkrétně se jedná o následující vzory bankovek:

  • 100 Kč vzoru 1995 a 1997
  • 200 Kč vzoru 1996 a 1998
  • 500 Kč vzoru 1995 a 1997
  • 1 000 Kč vzoru 1996
  • 2 000 Kč vzoru 1996 a 1999.


Tyto bankovky od ostatních snadno rozeznáte podle šířky stříbrného ochranného proužku, který je u výše uvedených bankovek úzký a jeho barva se při naklopení nemění.

Bankovky je možné běžně využívat až do konce června. Po tomto termínu se stanou tzv. prekluzivními bankovkami, které bude možné vyměňovat od 1. července 2022 do 30. června 2024. Jejich výměna bude bezplatná za předpokladu, že budou bankovky roztříděné podle nominálních hodnot.

Během daného období mohou klienti standardně vyměnit prekluzivní bankovky na pokladnách banky a nebo je vkládat do bankomatů s vkladovou funkcí. Po uplynutí tohoto období bude výměna možná pouze u České národní banky

Přinášíme vám nově vytvořený ekonomický Měsíční výhled, ve kterém naleznete aktuální informace ze světa financí.    

Poslední dobou dochází na území České republiky ke zvýšené aktivitě podvodníků, chtěli bychom proto upozornit na dva velmi časté podvodné scénáře:
 

Prodej zboží přes bazar

Podvodník kontaktuje prodávajícího na inzertní platformě a předstírá, že má zájem o prodávané zboží a pod záminkou zaplacení peněz na platební kartu prodávajícího po něm požaduje údaje k této platební kartě (číslo, platnost, CVV/CVC kód, PIN nebo jednorázový kód).

Převádět transakce „na platební kartu“ není možné, takové scénáře jsou vždy podvodné a v případě sdělení údajů je platební karta podvodníkem zneužita.

Pokud k prodeji zboží využíváte inzertní platformy, buďte vždy obezřetní. Na nabídky zaslání peněz na vaši kartu nereagujte a nikdy nezadávejte údaje karty do formuláře, který vám poslal kupující.
 

Falešná podpora Microsoft

Podvodník se vydává za pracovníka Microsoftu, telefonicky informuje uživatele o problému s jeho počítačem a nabádá ho k instalaci podvodné aplikace, umožnění vzdáleného přístupu do počítače či uhrazení poplatku za technickou podporu. Podvodník obvykle volá ze zahraničních čísel a hovor probíhá v angličtině.

Na základě podobných hovorů nikdy nesdělujte údaje své platební karty, neinstalujte neznámé aplikace a neumožňujte vzdálený přístup k vašemu počítači, internetovém bankovnictví ani svým datům.

Další informace o častých podvodech a rady týkající se bezpečnosti naleznete ZDE.

Pokud si nejste jisti pravostí příchozích e-mailů, zpráv či hovorů, obraťte se prosím na Infolinku UniCredit Bank +420 221 210 031.

Děláme to, co je správné, a naše pomoc nekončí za dveřmi UniCredit. V souvislosti s vážnou situací na Ukrajině a jejími dopady jsme přijali celou řadu opatření na pomoc postiženým lidem.

Od tohoto týdne divize Retailového a privátního bankovnictví naší banky zřídila první mobilní pobočku v Kongresovém centru v Praze. Klientům z Ukrajiny náš specializovaný tým, který hovoří také ukrajinsky, otevřel již stovky našich UniCredit účtů na základě poskytnutého pasu či víza. V současné době jsme v jednání o zřízení další mobilní pobočky v Brně a dle zájmu budeme poskytovat dle aktuální potřeby naše kapacity v dalších regionálních koordinačních centrech.

 


Od 3. března jsou odchozí zahraniční platby na Ukrajinu s nastavením řízení poplatků SHA pro retailové klienty zdarma, a to až do odvolání. Banka transakce nezpoplatňuje, avšak ostatní banky si mohou účtovat své vlastní poplatky.

Pevně věříme, že i tímto krokem ulehčíme pomoc našim klientům, kteří posílájí finanční prostředky potřebným! Zároveň zjednodušujeme sjednání účtu občanům, kteří nově přichází do České republika a na Slovensko z Ukrajiny, kdy jim pro sjednání účtu stačí ukrajinský pas a není potřeba předkládat povolení k pobytu nebo vízum.

 

 

Výhodné podmínky pro získání naší PRESTO Půjčky s garancí výhodné úrokové sazby pokračují, a to jak pro nové úvěry, tak i pro převedení vašich stávajících úvěrů.

Půjčku od UniCredit Bank pořídíte jednoduše online z pohodlí domova – stačí se přihlásit do našeho Smart Bankingu a úvěr pohodlně sjednat rovnou v aplikaci. A nebo se jednoduše zastavte u nás na pobočce.

S naší nabídkou se od 1. března navíc můžete setkat i v rámci marketingové kampaně, kde vám představujeme měsíční splátku a odpovídající konkrétní výši úvěru hned ve čtyřech modelových variantách půjček od 70 do 250 tisíc korun.

 

 

Novinky z roku 2021

V posledních dnech evidujeme zvýšený počet pokusů o podvodné jednání.

Podvodník volá jménem UniCredit Bank (či jiných českých bank) a informuje o údajné rozpracované žádosti o úvěr. Pod různými záminkami a výhružkami pak požaduje osobní a bezpečnostní údaje nebo instalaci neznámé aplikace.  

Podvodník využívá různá telefonní čísla a v několika případech mluvil rusky či s ruským přízvukem.

V případě, že se s podobným telefonátem setkáte, doporučujeme volajícímu nesdělovat žádné informace a nikdy neinstalovat neznámé aplikace do vašeho telefonu ani počítače.

Pokud si nejste jisti pravostí příchozího hovoru, obraťte se prosím na Zákaznické centrum UniCredit Bank +420 221 210 031.

Ratingová agentura Moody's poprvé přidělila UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia rating dlouhodobých závazků z vkladů na stupni A3, rating krátkodobých závazků z vkladů na stupni P-2 a základní samostatné úvěrové hodnocení na stupni Baa2.

Výhled dlouhodobého ratingu je stabilní.

Další detaily naleznete v příslušné tiskové zprávě Moody's na www.moodys.com.

Vážení klienti,

velmi nás mrzí situace, která vznikla na trhu vzhledem k ukončení dodávek elektrické energie a plynu ze strany Bohemia Energy a dceřiných společností.

Postupujte dle těchto instrukcí:


SIPO

  • Pokud jste měli nastavené SIPO jen za služby dané společnosti stačí souhlas SIPO zrušit (prostřednictvím Online Bankingu či na své pobočce), nebo snížit limit na nulu na České poště.
  • Pokud platíte přes SIPO více služeb (nejen za elektrickou energii, plyn a další), nelze nyní SIPO za energie zrušit - platba za říjen již byla zúčtována.


Trvalé příkazy

  • Doporučujeme v Online Bankingu, Smart Bankingu nebo na své pobočce zrušit okamžitě; Prosíme nekontakujte Klientské centrum, kde není možné zrušit trvalý příkaz.
  • Pokud už platba záloh proběhla, předpokládáme, že ji Bohemia Energy a dceřiné společnosti zohlední v konečném vyúčtování, které bude klientům zasílat.


Inkaso (Souhlas s inkasem)

  • Doporučujeme v Online Bankingu nebo na své pobočce zrušit okamžitě souhlas s inkasem; Prosíme nekontaktujte Klientské centrum, kde není možné zrušit souhlas s inkasem.
  • Pokud už platba byla inkasována, předpokládáme, že ji Bohemia Energy a dceřiné společnosti zohlední v konečném vyúčtování, které bude klientům zasílat.


Jak postupovat, pokud platby za energie již odešly

  • Bohužel nemůžeme jako banka zažádat o vrácení již proběhlé platby pomocí bankovního storna.
  • Pokud již platba záloh proběhla, předpokládáme, že ji Bohemia Energy a dceřiné společnosti zohlední v konečném vyúčtování, které bude klientům zasílat.

 

Děkujeme.

Vaše UniCredit Bank

Novinky ve Smart Bankingu

Novinkou, která je součástí dalšího balíčku vylepšení naší mobilní aplikace Smart Banking, je zcela nová domovská obrazovka. Ihned po přihlášení do aplikace nově uvidíte celkový zůstatek na účtech a své úspory, disponibilní zdroje a také upozornění od banky. Všechny zůstatky účtů zobrazené na domovské obrazovce můžete skrýt pomocí ikony oka, čímž zvyšujete úroveň svého soukromí a zabezpečení. Novinkou je i výběr příjemce či šablony přímo ve formuláři pro zadání platby a vylepšení se dočkalo také zobrazení zůstatků a aktivovaných produktů klienta.

 

Všechny produkty na jednom místě

Ve spodní polovině domovské stránky naleznete přehled všech účtů, karet i úvěrů seřazených podle produktových kategorií – po jejich rozbalení se přes tlačítko Možnosti zobrazí všechna dostupná nastavení daného účtu nebo karty.

Novou podobu dostala i spodní lišta, kde je tlačítko Účty nahrazené tlačitkem Domů a tlačítko Karty je nahrazené tlačítkem Přehledy.

 

Nová vylepšení jsou připravena také pro uživatele Smart Bankingu na Slovensku. Domovská stránka zatím zůstává stejná, včetně zobrazování produktů a navigační lišty. K dispozici je však nově výběr příjemce či šablony přímo při zadání platby a také možnost zobrazení PINu k debetní kartě přímo v aplikaci.

Věříme, že budete s novinkami spokojeni

Vaše UniCredit Bank

Ve spolupráci s ČMZRB poskytujeme investiční úvěry v rámci nového programu COVID III – Invest, určeného pro financování investičních záměrů podnikatelů a firem ovlivněných koronavirovou pandemií. Úvěr je určený pro podnikatele a firmy podnikající na území České republiky, které zaměstnávají maximálně 500 zaměstnanců.

V případě zájmu se neváhejte obrátit na svého poradce pro firemní klientelu, který Vám poskytne podrobnější informace a pomůže s vyřízením žádosti o úvěr. Více informací včetně základních parametrů úvěru naleznete zde.

Zobrazení PIN, přidání VISA karty do Apple Pay i doklad o platbě na e-mail.

Všichni klienti mohou nově využít možnost zobrazení PINu k platební kartě přímo v aplikaci. Nemusíte si PIN pamatovat ani žádat o jeho zaslání, pokud jej zapomenete, můžete si PIN kdykoliv zobrazit. Uživatelé jistě ocení také jednoduché a rychlé přidání karty VISA do Apple Pay přímo ve Smart Bankingu, aniž byste museli zadávat dodatečné údaje a identifikovat se. Užitečnou novinkou je nová funkce zaslání PDF dokumentu s detaily platby na e-mail. Dosud měli klienti tuto možnost pouze v Online Bankingu.

 

 

 

Vážení klienti,

Z důvodu plánované technické odstávky nebudou od soboty 15. 5. 2021, 22:30 do neděle 16. 5. 2021, 7:30 dostupné webové stránky banky www.unicreditbank.cz. Pokud se budete chtít v tomto čase přihlásit do digitálních kanálů využijte přímý odkaz:

Děkujeme za pochopení

Vaše UniCredit Bank

Dovolujeme si vás informovat, že v období od 3. 5. do 30. 6. dojde ke zrušení pokladních pracovišť na vybraných pobočkách.

 

 

Hotovostní obsluha na pobočkách bez pokladny bude nadále možná prostřednictvím vkladového bankomatu, který bude na všech těchto pobočkách dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu.

Děkujeme za pochopení

Vaše UniCredit Bank

Vážení klienti,

v poslední době jsme v České republice zaznamenali nárůst podvodů mířících na platební karty.

Dovolujeme si Vás upozornit na dvě velmi časté varianty podvodných e-mailů a SMS, pomocí kterých se podvodníci snaží získat čísla platebních karet a následně je zneužít k neoprávněným transakcím.

Blokace Vaší karty

E-mail vypadá, že byl odeslán z banky, informuje uživatele o blokaci platební karty a vyzývá k otevření přiloženého odkazu a zadání čísla karty a dalších údajů.

Banka touto cestou klienty nikdy o blokaci karty neinformuje, navíc adresa odesílatele ani webová stránka s formulářem nepatří bance.

Nedoručená zásilka

E-mail vypadá, že byl odeslán přepravní společností a informuje uživatele o zásilce, která nemůže být doručena z důvodu nezaplaceného poplatku. Doručení zásilky podmiňuje okamžitým uhrazením tohoto poplatku. Součástí e-mailu je odkaz na falešnou platební bránu.

Žádná ze zasilatelských společností (DPD, Česká pošta, PPL, ...) nezasílá takový požadavek na doplacení poplatku, navíc adresa odesílatele e-mailu nepatří dané společnosti.

Důrazně doporučujeme na podobné e-maily ani SMS zprávy nereagovat, neotvírat odkazy v nich a nezadávat žádné údaje. V případě, že si nejste jistí pravostí podobné zprávy, můžete ji ověřit na infolince UniCredit +420 221 210 031, nebo na infolince konkrétní zasilatelské společnosti.

Ucelený přehled nejčastějších kartových podvodů a další tipy, jak se jim vyhnout, naleznete na našem webu: https://unicreditbank.cz/bezpecnost

 

Ukázky podvodných e-mailů:



 

 

Novinky z roku 2020

Naše banka ve spolupráci s dalšími významnými bankovními hráči  bude spolupracovat na sjednocení standardu bankovní identity se společností Bankovní identita, a.s. Záměrem je nabídnout firemnímu sektoru jedno dostupné řešení pro spolehlivou, rychlou a bezpečnou online identifikaci zákazníků a elektronický podpis. Díky spolupráci bank s Bankovní identitou, a.s. bude tato služba v průběhu letošního roku dostupná až pro 5,5 milionu lidí, kteří mohou odkudkoliv bezpečně a bezplatně přistupovat k online službám.

Vážení klienti,

v poslední době jsme na území České republiky zaznamenali nárůst podvodů mířených na majitele platebních karet. Cílem podvodníků je vylákání údajů platební karty a jejich následné zneužití k podvodným transakcím nebo výběrům z bankomatů.

Přehled nejčastějších podvodů, se kterými se můžete setkat, naleznete na stránce www.unicreditbank.cz/bezpecnost

 

Zároveň bychom vám rádi připomněli několik důležitých bezpečnostních zásad:

  • Banka nezasílá uživatelům informace o blokaci platební karty přes e-mail/SMS s možností jejího odblokování přes přiložený odkaz. Na takové zprávy nereagujte.
  • U zpráv požadujících vyplnění údajů platební karty vždy pečlivě ověřujte jejich pravost. Zaměřte se na e-mailovou adresu odesílatele, adresu odkazu. Pokud si nejste jistí, kontaktujte údajného odesílatele telefonicky – kontakty si dohledejte na internetu, nevyužívejte ty, které jsou uvedené v podezřelé zprávě.
  • Kontrolujte zabezpečení stránky – zámeček a https: v adresním řádku. Zámeček udává informaci o certifikátu dané stránky, https je protokol poskytující šifrovanou komunikaci. Nikdy nezadávejte údaje na stránku, která používá protokol http:
  • Číslo platební karty je ve většině systémů uváděno ve formátu 1234-56XX-XXXX-1234, přičemž 6 prostředních číslic je maskovaných. Tato čísla nikdy na základě e-mailu, SMS nebo telefonátu nesdělujte dalším osobám.
  • PIN slouží pouze k identifikaci uživatele u bankomatu nebo potvrzení terminálových transakcí. V žádném případě ale neslouží k identifikaci uživatele při komunikaci s Bankou, proto jej nikdy nikomu nesdělujte ani neposílejte.
  • Vždy pečlivě čtěte text obdržených SMS a pokud je nesmyslný nebo neodpovídá aktivitě, kterou provádíte, buďte obezřetní.
  • Mějte správně nastavené limity platební karty, a to jak pro platby přes internet či u obchodníků, tak pro výběry z bankomatu. V případě potřeby je vždy možné tyto limity dočasně navýšit.
  • Všímejte si gramatiky a překlepů. I když jsou v dnešní době phishingové zprávy na vyšší úrovni než v minulosti, často i dnes obsahují překlepy a chyby, které mohou pozorného uživatele varovat.
  • Pokud si nejste jistí, obraťte se na infolinku Banky 800 14 00 14 nebo svého bankéře a požádejte je o ověření obdržených zpráv.

Rozšíření územní platnosti pojištění na Českou republiku. ZDE

Vážení klienti,

dovolujeme si vás upozornit, že dne 16. 10. 2020 v ranních hodinách od 02:00 do 03:00 dojde z důvodu technické údržby na straně dodavatele k odstávce autorizačního centra pro platební karty, v důsledku čehož můžete v tomto čase zaznamenat potíže s autorizací vašich kartových transakcí.

Děkujeme za pochopení.  

Vaše UniCredit Bank

UniCredit Bank spustila v loňském roce soutěž pro všechny, kteří si založili termínovaný vklad a nové finanční prostředky vložili na dobu více než 12 měsíců. Kromě odměny 500 Kč za každých vložených 50 000 Kč mohou klienti vyhrát 10 000 Kč, pokud dali souhlas k účasti v soutěži.

každého, z celkem 37 vybraných obchodních míst banky, budou již ve čtvrtek 1. 10. vylosováni 2 klienti, kteří získají odměnu 10.000 Kč. Výhra bude vyplacena na účet klienta při řádném ukončení termínovaného vkladu. 

Spořit s naší bankou se vyplatí. Začít můžete i vy.  

Vážení klienti,

dovolujeme si vás upozornit na podvodné telefonní hovory, jejichž zvýšený výskyt jsme zaznamenali v rámci České republiky. Cílem těchto hovorů je vylákání údajů o platební kartě (pod různými záminkami) a její následné zneužití.

Hovory mohou probíhat následovně:

Podvodník volá klientovi, že jeho platební karta byla zneužita a je potřeba jí zablokovat. Aby to mohl udělat, požaduje po klientovi celé číslo karty a další údaje jako platnost karty, CVV/CVC, PIN nebo jednorázový autorizační kód.

Podvodník volá náhodně vybraným uživatelům, proto se většinou nepředstavuje jménem konkrétní banky.

V takových situacích banka po klientovi nikdy nepožaduje celé číslo karty nebo PIN!

Žádáme klienty, aby v případě podobných telefonátů nesdělovali celé číslo platební karty a pokud si nejsou jistí pravostí takového hovoru, aby se obrátili na naši infolinku 221 210 031. 

Vážení klienti,

dovolujeme si vás informovat, že z důvodu technických problémů není prováděno dobíjení předplacených SIM karet operátora Vodafone. Částka je na účtu zablokována, ale dobití není provedeno a kredit není připsán Na odstranění intenzivně pracujeme.

Děkujeme za pochopení

Vaše UniCredit Bank

Naší nejvyšší prioritou je ochrana zdraví a bezpečnost vás i našich zaměstnanců.

Abychom zajistili chod našich služeb a operací jako obvykle, zavedli jsme na našich pobočkách preventivní opatření.

Naše stávající zásady a postupy jsou v souladu s nařízením Bezpečnostní rady státu a pokyny vydanými Světovou zdravotnickou organizací.

Situaci aktivně monitorujeme a snažíme se jednat vždy v nejlepším zájmu jak našich zaměstnanců, tak i vás našich klientů.

O aktuálních opatřeních vás budeme průběžně informovat zde.

Vážení klienti,

v posledních dnech jsme zaznamenali pokusy podvodníků o vylákání citlivých údajů klientů naší banky.

Podvodník rozesílá svým obětem zprávy na Facebooku (případně Messengeru) a informuje je, že vyhráli 15 000 Kč. Aby si výhru mohli vyzvednout, mají zpět zaslat své osobní údaje a fotografii svého průkazu totožnosti.

Facebookový profil, ze kterého podvodník komunikuje, je falešný, banka klienty touto cestou nikdy neoslovuje. Na podobné zprávy nereagujte a prostřednictvím Facebooku nebo jiných sociálních sítí nikdy nezasílejte kopie svých dokladů. Pokud tyto údaje zašlete neznámé osobě, mohou být zneužity například ke zřízení nebankovních úvěrových produktů.

V případě, že se s podobnou zprávou setkáte, označte prosím účet odesílatele na Facebooku za falešný. V případě dotazů neváhejte kontaktovat naši klientskou linku 800 14 00 14.

Vaše UniCredit Bank

 

 

Ukázka podvodné zprávy:

Vážení klienti,

upozorňujeme vás na podvodný e-mail, který má vzbudit dojem, že byl odeslán z UniCredit Bank. E-mail nabádá uživatele, aby otevřel přílohu, která však obsahuje malware.

Pokud jste tento e-mail obdrželi a přílohu otevřeli, doporučujeme provést kontrolu Vašeho počítače aktualizovaným antivirovým programem.

V případě, že zaznamenáte jakékoli nestandardní chování internetového bankovnictví, neváhejte okamžitě kontaktovat klientskou linku UniCredit Bank 800 14 00 14.

Podvodné e-maily můžete vždy posílat na adresu phishing@unicreditgroup.cz

 

Vaše UniCredit Bank

 

Ukázka podvodného e-mailu:

 

UniCredit Bank se stala vítězem v soutěži portálu Finparada.cz – Finanční produkt roku 2019. V kategorii „Hypotéka“ získala první místo za produkt „U hypotéka účelová“. Zároveň uspěla v kategorii „Konsolidace půjček“ s produktem „PRESTO Půjčka – Sloučení úvěrů“, kdy byla vyhodnocena jako druhá nejlepší na trhu.

Porota ocenila, že v době propadu hypotečního trhu produkce uzavřených smluv a objemu UniCredit bank díky dobře nastaveným úrokovým sazbám naopak rostla. Koncept banky “vše za cenu jedné“, kdy poskytuje stejnou sazbu pro fixace na 5, 7 a 10 let, je mezi laickou i odbornou veřejností velmi populární. Po celou dobu fixace je úroková sazba a splátka neměnná bez ohledu na aktuální ekonomickou situaci.

S PRESTO Půjčkou mohou klienti jednoduše sloučit například své spotřebitelské úvěry. Získají tak výhodnější podmínky, včetně odměny za řádné splácení. Veškeré úkony související s předčasným splácením úvěrů u jiných poskytovatelů vyřídí za klienta UniCredit Bank.

Prestižní soutěž „Finanční produkt roku” uspořádal již po osmé portál Finparáda.cz. Ten se specializuje na finanční produkty a bankovní služby a jejich analytické srovnávání a pravidelně přináší zpravodajství z oblasti z oblasti bankovního a pojišťovacího trhu.

Vážení klienti,

dovolujeme si vás upozornit na podvodné SMS, jejichž výskyt jsme v posledních dnech zaznamenali v rámci České republiky. Uživatel obdrží SMS s informací, že jeho účet Apple Pay byl zablokován a pro odblokování má kliknout na přiložený odkaz. Po kliknutí je přesměrován na stránku, kde má zadat údaje k platební kartě. Tato zpráva i stránka jsou ale falešné.

Důrazně varujeme před vyplňováním údajů k platební kartě anebo jakýchkoli potvrzovacích kódů na základě této zprávy.

Správu platebních karet v souvislosti s Apple Pay provádějte vždy pouze v aplikaci Apple Pay.

 

Ukázka podvodné SMS:

S rostoucím zájmem o nové technologie a prudce se zvyšujícím počtem uživatelů internetového bankovnictví Online Banking a BusinessNet i mobilního bankovnictví Smart Banking UniCredit Bank bychom vás rádi upozornili na několik základních zásad bezpečného chování na internetu a v internetovém bankovnictví. Jejich dodržováním minimalizujete případné napadení vašich počítačů a mobilních zařízení virem nebo jiným škodlivým softwarem a maximalizujete ochranu svých dat a finančních prostředků. Přečtěte si proto, prosím, pozorně toto desatero.

1.     Své bezpečnostní údaje znáte jen vy a nikdo jiný

Nikdy nesdělujte nikomu dalšímu své bezpečnostní údaje do internetového bankovnictví (uživatelské číslo, heslo, PIN, bezpečnostní kód), ani je neposílejte e-mailem či prostřednictvím sociálních sítí. Především při přihlašování dbejte na své soukromí a kontrolujte, že další osoby nemohou zaregistrovat vaše přihlašovací údaje. Stejně tak nenechávejte váš počítač či mobilní telefon bez dozoru, používejte zámky klávesnic a přístupové kódy k zařízení. Vyvarujte se používání produktů přímého bankovnictví na veřejnosti (například v dopravních prostředcích) nebo v monitorovaných místnostech (například v dohledu bezpečnostních kamer). Současně vám doporučujeme nechat si automaticky posílat SMS či e-maily s informacemi o přihlášení do internetového bankovnictví. Pokud zaregistrujete přihlášení, které jste neprovedli, okamžitě kontaktujte banku.

2.     Hlídejte si, odkud přistupujete do internetového bankovnictví

Nepoužívejte internetové bankovnictví na počítačích, u kterých si nemůžete být jisti, zda na něm nejsou nainstalovány škodlivé programy. Rozhodně se vyvarujte jakýmkoliv veřejným počítačům v internetových kavárnách nebo na letištích a v infocentrech. Pokud to jde, používejte pro přístup do svého internetového a mobilního bankovnictví jen svůj osobní počítač či telefon. Vždy si v hlavičce prohlížeče zkontrolujte, zda do internetového bankovnictví přistupujete zabezpečeným připojením. Poznáte to jednoduše, stránka začíná https:// (důležité je „s“ na konci), případně vás na to upozorní samotný prohlížeč zelenou barvou nebo symbolem zamčeného zámku před názvem webu.

3.     Pozor na neznámé odkazy a webové stránky

Navštěvujte na internetu pouze známé a důvěryhodné stránky. Dnešní útočníci jsou vynalézaví a dokážou velmi věrně reprodukovat například přihlašovací stránku do internetového bankovnictví a chytře vás na ni navést. Proto pozor na jakékoliv neznámé odkazy na internetu a v e-mailu, které by vás dovedly na stránky připomínající přihlašovací formulář do internetového bankovnictví, e-mailu nebo například sociálních sítí. Pokud se vám jeví přihlašovací obrazovka k produktům internetového bankovnictví jakkoli podezřelá, nepřihlašujte se a kontaktujte klientskou linku. Vždy si v hlavičce prohlížeče pro jistotu zkontrolujte, zda se skutečně nacházíte na dané webové stránce a ne na té falešné (internetové bankovnictví UniCredit Bank má stránku https://cz.unicreditbanking.net).

Obzvlášť nebezpečné mohou být stránky s erotickým obsahem nebo stránky ke stahování softwaru, videí a hudby, které často obsahují množství nebezpečného softwaru a virů.

4.     Podezřelý e-mail? Neotevírat a raději smazat.

UniCredit Bank vám nikdy nepošle e-maily s výzvou ke sdělení identifikačních údajů, hesel, PINů atd. Na takovéto výzvy nikdy nereagujte a informujte, prosím, klientskou linku. Ve své emailové schránce otevírejte pouze důvěryhodné emaily od známých a očekávatelných odesílatelů. Pokud se jeví email jakkoliv podezřele, raději jej rovnou smažte. Pokud jste jej již otevřeli, určitě neotevírejte přílohy a odkazy, které obsahuje. A pokud se vám nechtěně podaří kliknout na odkaz nebo otevřít přílohu, rychle ji zavřete a nenechávejte program ani prohlížeč nic instalovat.

5.     Chraňte se proti spamu

Nejlepším nástrojem, jak většinu nechtěné a nebezpečné pošty eliminovat, je nastavit a aktivně používat emailovou ochranu proti spamu. Většina veřejných služeb ji nabízí, stejně tak mnoho emailových klientů jako Outlook a další. Její nastavení je často intuitivní a jednoduché. Zvažte použití také dalších bezpečnostních programů jako antispyware a antiadware, které vás ochrání před nechtěnými reklamami a nebezpečnými programy.

6.     Používejte a aktualizujte antivirový program i firewall jak v počítači, tak telefonu

Provádějte pravidelně kontrolu svých zařízení prostřednictvím antivirového programu. Antivirový program nikdy nevypínejte, nezapomínejte pravidelně aktualizovat a používejte jeho nejnovější verzi, která má implementovanou ochranu i detektory škodlivého softwaru. Podvodníci nespí, proto čím starší antivirový program, tím méně účinný je proti novým hrozbám. Zároveň doporučujeme na počítači používat firewall. Vybavte antivirem i svůj chytrý mobilní telefon. Že telefony viry nenapadají je nebezpečný mýtus, který se vám může lehce vymstít. Pokud máte podezření, že váš počítač nebo mobilní telefon napadl virus, nepoužívejte jej pro přístup do internetového bankovnictví ani k jiným službám s vašimi osobními údaji (e-mail, sociální sítě, internetové obchody, atd.) a kontaktujte IT odborníka. 

7.     Aktualizujte svá zařízení, počítač i mobilní telefon

Pravidelně také aktualizujte své programy i operační systém. Obzvláště důležité je aktualizovat internetový prohlížeč v počítači i telefonu a všechny jeho takzvané zásuvné moduly (například přehrávač Flash). Aktualizujte také všechny své bezpečnostní programy. Hlídejte si také vydávání oprav operačního systému a neodkládejte jejich instalaci „na příště“. Pro chytré telefony a tablety doporučujeme používat nejnovější verzi operačního systému (tzv. firmware), který výrobce pro zařízení oficiálně nabízí. Všechny staré verze vašich programů jsou potenciální hrozbou pro bezpečné surfování i pro vaše finanční prostředky. Nikdy neinstalujte do svého počítače a telefonu programy, jejichž původ neznáte. Na mobilní telefony instalujte pouze aplikace z oficiálních obchodů s aplikacemi - Google Play (Android), App Store (iOS), Windows Marketplace (Windows Phone).

8.     Mějte přehled o svém zůstatku a transakcích

Vědět, kolik peněz vám zbývá na účtu a jaké transakce jste provedli, je nejlepší nástroj včasného varování, že je cokoliv v nepořádku. Nechte si proto automaticky posílat SMS či e-maily s informacemi o uskutečněných transakcích. Pokud zaregistrujete jakoukoliv operaci, kterou jste neprovedli, okamžitě kontaktujte banku.

9.     Pravidelně sledujte novinky o bezpečnosti na internetu

Čím více informací máte, tím bezpečněji se dokážete na internetu chovat. Pravidelně proto sledujte nejnovější zprávy z oblasti bezpečnosti na internetu a dodržujte všechna doporučená pravidla.

10.   Máte podezření? Ihned kontaktujte klientskou linku

V případě, že pozorujete cokoliv podezřelého v souvislosti s vaším internetovým nebo mobilním bankovnictvím, neváhejte okamžitě kontaktovat klientskou linku UniCredit Bank 800 14 00 14.

 

 

Novinky z roku 2019

Vážení klienti,

 

upozorňujeme vás na podvodný e-mail, který má vzbudit dojem, že byl odeslán z UniCredit Bank.

E-mail nabádá uživatele, aby otevřeli odkaz a následně zadali na falešnou stránku svoje přihlašovací a osobní údaje.

 

Na tento e-mail nijak nereagujte a na falešnou stránku nezadávejte žádné údaje. UniCredit Bank takovéto e-maily klientům nikdy nezasílá.

 

Pokud jste tento e-mail obdrželi a na falešnou stránku zadali svoje údaje nebo v případě, že pozorujete cokoliv podezřelého v souvislosti s vaším internetovým nebo mobilním bankovnictvím, neváhejte okamžitě kontaktovat klientskou linku UniCredit Bank 800 14 00 14.

 

Podezřelé e-maily doporučujeme ignorovat, v žádném případě neotvírejte odkazy ani přílohy, které obsahují. Dodržujte pravidla bezpečného chování na internetu a v internetovém bankovnictví.

Při přihlašování se vždy přesvědčte, že se nacházíte na stránce https://cz.unicreditbanking.net

 

Vaše UniCredit Bank

 


Ukázka podvodného mailu:

 

Ukázky podvodné stránky:

 

Vážení klienti,

důrazně varujeme před novým typem podvodného jednání, který míří na uživatele Apple Pay a Google Pay.

Podvodník na sociální síti Facebook osloví uživatele (a často se z falešného profilu vydává za někoho z jeho přátel) s žádostí o převod malé částky přes speciální platební bránu, kde je potřeba zadat údaje z platební karty a jednorázový potvrzovací kód z SMS. Tato platební brána je falešná a vyplněním údajů umožní uživatel podvodníkovi kartu zneužít. Podvodník si následně kartu přidá do aplikace Apple Pay/ Google Pay a s její pomocí se dostává k penězům uživatele.

 

Dodržujte následující zásady bezpečného chování na internetu:

  • Žádosti o zaslání peněz přes sociální sítě od neznámých uživatelů vždy ignorujte.
  • Žádosti o zaslání peněz od přátel na sociálních sítích vždy ověřujte s daným přítelem nejlépe telefonicky nebo osobně.
  • Nikdy nezadávejte údaje k platební kartě na nezabezpečené webové stránky.
  • Vždy čtěte text v potvrzovacích SMS zprávách.
  • Kódy k aktivaci služby Apple Pay/Google Pay zadávejte pouze do těchto aplikací v rámci jejich aktivace, nikdy je nepřeposílejte dalším osobám.
  • Pokud obdržíte aktivační SMS, o kterou jste nežádali, obraťte se neprodleně na infolinku banky.

 

Jak může vypadat aktivační SMS?

 

Od 14. 9. 2019 vstoupí v platnost v České republice nová pravidla pro ověřování karetních plateb stanovená evropským nařízením.

V této souvislosti si dovolujeme upozornit, že při platbě fyzickou platební kartou v kamenných obchodech mohou v některých případech nastat změny.

Může dojít k tomu, že bude klient vyzván k zadání PIN i u transakcí nižších než je 500 Kč a nebo k zamítnutí  transakce (u níž se nemusí nyní zadávat PIN kód), a to bez informace o důvodu zamítnutí.

V takovém případě lze platbu provést vložením čipem karty do terminálu a zadáním PIN. Tím dojde k ověření držitele v souladu s nařízením a provedení platby.

 

Bezkontaktní platbu lze provést standardně též platební kartou nahranou v mobilním telefonu či jiném zařízení.

Vážení klienti,

 

upozorňujeme vás na podvodný e-mail, který má vzbudit dojem, že byl odeslán z UniCredit Bank.

E-mail nabádá uživatele, aby otevřeli odkaz a následně zadali na falešnou stránku svoje přihlašovací a osobní údaje.

 

Na tento e-mail nijak nereagujte a na falešnou stránku nezadávejte žádné údaje. UniCredit Bank takovéto e-maily klientům nikdy nezasílá.

 

Pokud jste tento e-mail obdrželi a na falešnou stránku zadali svoje údaje nebo v případě, že pozorujete cokoliv podezřelého v souvislosti s vaším internetovým nebo mobilním bankovnictvím, neváhejte okamžitě kontaktovat klientskou linku UniCredit Bank 800 14 00 14.

 

Podezřelé e-maily doporučujeme ignorovat, v žádném případě neotvírejte odkazy ani přílohy, které obsahují. Dodržujte pravidla bezpečného chování na internetu a v internetovém bankovnictví.

Při přihlašování se vždy přesvědčte, že se nacházíte na stránce https://cz.unicreditbanking.net.

 

Vaše UniCredit Bank

 

Ukázka podvodného mailu:

sec

Dovolte, abychom vás informovali, že od 1. 9. 2019 bude poskytovatelem pojištění ke všem platebním kartám společnost Allianz Partners.

Veškeré důležité dokumenty zde budou zveřejněny od 1. 8. 2019.

 

Děkujeme za pochopení

Vaše UniCredit Bank

UniCredit Bank se stala vítězem v soutěži portálu Finparada.cz – Finanční produkt roku 2018. V kategorii „Konsolidace půjček“ získala banka na základě hodnocení odborníků první místo za produkt „PRESTO Půjčka – Sloučení úvěrů“.

Prestižní soutěž „Finanční produkt roku” uspořádal již po sedmé portál Finparáda.cz. Ten se specializuje na finanční produkty a bankovní služby a jejich analytické srovnávání a pravidelně přináší zpravodajství z oblasti z oblasti bankovního a pojišťovacího trhu.

Vážená klientko, vážený kliente,
prosím věnujte pozornost přiložené informaci, která popisuje podvodné jednání ze strany hackerů, jejichž cílem je odeslání finančních prostředků z firemního účtu. Více zde.

Skupina UniCredit získala globálně ocenění za první místo v pěti kategoriích „Nejlepší služba“ a také uznání za vedoucí pozici na trhu v jedenácti zemích.


V průzkumu Euromoney Trade Finance 2019 byla skupina UniCredit jmenována globálně nejlepším poskytovatelem služeb v kategoriích „Všechny služby“, „Poradenství“, „Financování/platby“, „Celkový výkon“ a „Produkty“.

Průzkum, který se konal již osmým rokem, také označil skupinu UniCredit za lídra na trhu ve střední a východní Evropě, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, Maďarsku, Itálii, Rumunsku, Rusku, Srbsku a Turecku.

V kategorii „Nejlepší služba“ byla skupina UniCredit oceněna prvním místem v rámci střední a východní Evropy, na Středním Východě, v Bosně a Hercegovině, Bulharsku, České republilce, Maďarsku, Itálii, Rumunsku, Rusku, Srbsku, Turecku a Německu, přičemž v poslední z uvedených zemí si zlepšila své postavení oproti roku 2018.

Hodnocení vypracované na základě zpětné vazby od více než 7 000 firemních bankovních klientů dlouhodobě potvrzuje výjimečnost banky v oblasti trade finance, která je postavena na hlubokých znalostech svých hlavních evropských trhů a vynikající znalosti produktů.

General Manager skupiny UniCredit, Gianni Franco Papa, uvedl: „Těší nás, že časopis Euromoney i oslovení klienti uznávají skupinu UniCredit jako nejlepšího globálního poskytovatele trade finance v široké škále klíčových kategorií služeb i regionů. Zlepšení oproti hodnocení v minulém roce zdůrazňuje pevný závazek plnit potřeby klientů, ochotu využívat nové finanční nástroje za podpory naší silné mezinárodní sítě.“

Skupina UniCredit nadále investuje do inovací v oblasti trade finance, v první řadě prostřednictvím blockchainového konsorcia „we.trade“ a sítě Trade Information Network. Zároveň se banka snaží zlepšovat své mezinárodní pokrytí založením Trade Finance hubu v Abú Dhabí.

V Miláně, 9. ledna 2019 

 

O UniCredit:
UniCredit je úspěšná celoevropská banka s jednoduchým modelem, který těží z korporátního a investičního bankovnictví. Zabezpečuje jedinečnou síť pro svou rozsáhlou klientskou základnu v rozsahu 26 miliónů klientů v západní, střední a východní Evropě.

UniCredit nabízí lokální znalosti i mezinárodní dosah. Podporuje své klienty na celém světě. Poskytuje jim bezkonkurenční přístup k našim bankám na 14 klíčových trzích, a také i v dalších 15 zemích na celém světě. Evropská bankovní síť UniCredit zahrnuje Itálii, Německo, Rakousko, Bosnu a Hercegovinu, Bulharsko, Chorvatsko, Českou republiku, Maďarsko, Rumunsko, Rusko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko a Turecko.

 

Kontakty pro média:
Tel:+39 02 88623569
E-mail:
mediarelations@unicredit.eu

Více informací naleznete zde.

UniCredit Bank si z letošního 16. ročníku soutěže Zlatá koruna odnáší celkem dva bronzy. V hlasování Finanční akademie banka zabodovala ve dvou kategoriích. Odborná porota ocenila produkty UniCredit Bank, které jsou určené podnikatelům. Třetí místo získalo Business konto ACTIVE v kategorii Podnikatelské účty. Bodoval také produkt UCL FinAuto, který skončil na stejném místě v kategorii Leasing pro podnikatele.

 

Bronzové umístění získalo Business konto ACTIVE, které je pravou volbou pro klienty s vysokými nároky na poskytované služby. Pro začínající živnostníky a firmy je vedení účtu první rok zcela zdarma. Při aktivním využívání konta je pak účet rovněž bez poplatků.

 

Třetí místo v kategorii Leasing pro podnikatele získal UCL FinAuto. Ten je vhodný při pořízení osobního či užitkového automobilu pro podnikatele i soukromé osoby. Produkt svými podmínkami reaguje na daňové novely a kombinuje to nejlepší z leasingu a úvěru.

V rámci modernizace mobilního bankovnictví UniCredit Bank bude ukončena podpora aplikace Smart Banking pro mobilní telefony s operačním systémem Microsoft Windows (k 10/2/2018) a pro tablety (k 2/3/2018). V případě, že chcete službu nadále využívat, můžete si aplikaci stáhnout v mobilním telefonu s operačním systémem Android (verze 4.1 a vyšší) nebo iOS (verze iOS 9 a vyšší). K tomuto kroku přistupujeme z důvodu rychlého vývoje mobilních aplikací a nových regulatorních požadavků. Nadále máte nicméně k dispozici mobilní aplikaci Online Banking klíč, která generuje jednorázové kódy pro přihlášení a podepisování plateb v Online Bankingu. Na tablet s operačním systémem iOS je možné stáhnout mobilní verzi aplikace s tím, že aplikace však není optimalizována pro tablet.

V soutěži Finanční produkt roku 2017 serveru Finparada.cz jsme potvrdili naší silnou tržní pozici a umístili jsme se třikrát na těch nejvyšších příčkách. Mezi oceněné produkty se řadí PRESTO Půjčka, která získala 2. místo v kategorii Neúčelové spotřebitelské úvěry a PRESTO Půjčka – sloučení úvěrů. Ta v kategorii Konsolidace půjček obsadila 3. místo. V oblasti hypoték jsme získali bronz s účelovou hypotékou.

 

„Naším cílem je nabízet klientům takové produkty, které co nejvíce odpovídají jejich přáním, potřebám a preferencím. Jsem velmi rád, že odborníci ocenili i letos kvalitu našich úvěrových produktů. Ukazuje se, že naše produktová nabídka patří mezi to nejlepší na retailovém trhu. Na stupních vítězů se pohybujeme již několik let v řadě, což svědčí o našem pevném nasazení a odhodlání,“  říká Tomáš Drábek, ředitel Retailového a privátního bankovnictví.

 

Prestižní soutěž Finanční produkt roku uspořádal po sedmé odborný finanční portál Finparada.cz. Pořadí určují odborníci společnosti Scott & Rose, kteří finanční produkty pravidelně sledují, měří jejich parametry a hodnotí. Umístění všech produktů je možné sledovat celoročně online.

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., upozorňuje své klienty na povinnosti související s opatřeními proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a při uplatňování mezinárodních sankcí, které uplatňuje a zároveň na základní bezpečnostní opatření, která je třeba dodržovat při pohybu na internetu, zejména v internetovém bankovnictví. Upozornění naleznete zde.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo