Nahoru

Poradna pro internetové a mobilní bankovnictví

Připravili jsme pro vás videa, návody a přehled nejčastějších otázek a odpovědí na vaše dotazy k internetovému a mobilnímu bankovnictví.

 

 

 

Nejčastější otázky a odpovědi

Potřebuji kartou zaplatit vyšší částku než obvykle, kde si mohu upravit limity?

Karetní limity si snadno nastavíte přímo v aplikaci po rozkliknutí karty. Jak na to naleznete krok po kroku v přiloženém návodu. 

Nemohu najít svou kartu, co mám dělat?

Svou kartu si můžete dočasně zablokovat / odblokovat po rozkliknutí své karty přímo v aplikaci Smart Banking. Přikládáme vám návod.

Zablokoval jsem si aplikaci Smart Banking. Mám nový telefon. Jak si nyní mohu znovu aktivovat svoji aplikaci?

Pokud jste si zablokoval aplikaci Smart Banking a nebo máte nové zařízení, nebo stahujete aplikaci znovu, můžete si ji aktivovat snadno pomocí svého Uživatelského jména a PINu, který jste si v minulosti zvolili. V případě zapomenutých údajů můžete přístup do aplikace získat naskenováním dokladu totožnosti nebo vám rádi pomůžeme na naší Infolince +420 221 210 031. Přikládáme vám návod.

Jsem v zahraničí a nechodí mi SMS, co mám dělat?

Zaznamenali jsme případy, kdy v zahraničí nepřišla SMS pro aktivaci aplikace Smart Banking (nejčastěji v rámci USA, Kanady). Doručování SMS v zahraničí řídí váš telefonní operátor a proto této situaci nedokážeme předcházet. Pokud jste v zahraničí a nepřišla vám SMS, obraťte se prosím na naši Infolinku +420 221 210 031, kde vám pomůžeme situaci vyřešit.

Zapomněl jsem PIN své karty. Co mám dělat?

PIN ke kartě si snadno zbrazíte ve vaší aplikaci po rozkliknutí karty. Přikládáme vám návod.

Nepřišlo mi oznámení (push notifikace), co mám dělat?

Abyste mohli používat oznámení, tzv. push notifikace, pro přihlašování a potvrzování plateb, je nutné, abyste měli telefon připojený k internetu a povolená oznámení jak v aplikaci Smart Banking / Smart klíč, tak i v Nastavení ve svém mobilním telefonu.

Co je to „heslo pro komunikaci s bankou“?

Heslo pro komunikaci s bankou je vámi zvolené heslo, které je využíváno pro vaše ověření například, pokud nám voláte na Infolinku. Pokud si heslo nepamatujete, můžete si ho změnit ve vašem Smart Bankingu. Přikládáme vám návod, jak na to.

Kde najdu SMART KLÍČ?

Smart klíč naleznete na úvodní přihlašovací obrazovce nad tlačítkem “PŘIHLÁSIT”.

Už využívám internetové bankovnictví Online Banking od UniCredit Bank. Mohu obě služby využívat současně?

Ano. Smart Banking vám navíc bude pomocníkem v případě, že budete potřebovat  rychle zablokovat kartu z důvodu ztráty, navýšit limit pro nákup v obchodě a také aktivovat slevový program U-šetřete, díky kterému můžete získat výhody při placení kartou.

Na telefonu nemám internetové připojení a nepřišlo mi oznámení pro přihlášení do internetového bankovnictví, jak se nyní mohu přihlásit?

V případě, že internetové připojení nemáte, můžete využít alternativní možnost přihlášení pomocí QR kódu (offline), které připojení k internetu nevyžaduje. Tuto možnost naleznete po přihlášení do Smart klíče v aplikaci Smart Banking.

Mám více účtů, můžu je ovládat prostřednictvím jedné aplikace?

Ano, s aplikací Smart Banking máte po ruce všechny své běžné účty, účty v cizích měnách, spořicí účty, termínované vklady, karty, úvěry a jiné produkty.

Mohu Smart Banking využívat v zahraničí? Není to drahé?

Ano, Smart Banking máte k dispozici i v zahraničí, pokud má váš mobilní telefon připojení k internetu pomocí Wi-fi nebo datový roaming. Za používání aplikace si neúčtujeme žádné poplatky. Ceny roamingu si můžete ověřit u svého operátora.

Co se stane, když budu Smart Banking využívat a pak si pořídím nový telefon? Budu moci ve využívání služby pokračovat?

Pokud jste již v minulosti aplikaci využívali, můžete si ji v novém zařízení jednoduše aktivovat pomocí svého Uživatelského jména a PIN kódu, který jste si při předchozí aktivaci zvolili. V případě zapomenutých údajů můžete přístup do aplikace získat naskenováním dokladu totožnosti nebo vám rádi pomůžeme na naší Infolince +420 221 210 031.

Co mám dělat, když si změním registrované telefonní číslo pro Smart Banking?

Smart Banking je nezávislý na mobilním operátorovi, a proto vám bude fungovat i s novým telefonním číslem (novou SIM kartou). Telefonní číslo je však třeba změnit pro případnou aktivaci aplikace v budoucnosti, jelikož na něj zasíláme aktivační SMS. Změnu svého telefonního čísla můžete provést během aktivace aplikace Smart Banking. Pokud máte aplikaci již aktivní, telefonní číslo můžete také změnit v záložce VÍCE – MŮJ PROFIL.

Je využívání Smart Bankingu bezpečné?

Ano, Smart Banking využívá nejmodernější způsob zabezpečení v podobě bezpečnostního klíče Smart klíče. Ten v každém časovém okamžiku generuje jedinečný časově omezený bezpečnostní kód, který chrání přihlášení do aplikace i odesílání transakcí do banky. Přihlášení a podpis plateb ve Smart Bankingu je chráněn prostřednictvím PIN kódu, otisku prstu nebo Face ID.

Co se stane, když mi někdo ukradne mobil nebo ho ztratím?

Také v této nepříjemné situaci jsou vaše data i finance v bezpečí. Díky bezpečnostnímu Smart klíči v aplikaci nemá bez vašeho PIN kódu k vašim financím a účtu nikdo cizí přístup. Aplikaci lze následně bezplatně aktivovat i na vašem novém zařízení. Bezpečnost je vždy plně zaručena.

Co se stane, když zapomenu vypnout Smart Banking?

Z bezpečnostních důvodů se aplikace sama po 3 minutách automaticky vypne a přihlášeného uživatele odhlásí.

Co mám dělat, když Smart Banking vyžaduje aktualizaci?

Nejspíš máte nainstalovanou verzi aplikace, kterou již nepodporujeme. Jednoduše si Smart Banking aktualizujte na aktuální verzi kliknutím na tlačítko Aktualizovat a v bezpečném prostředí Google Play / AppStore si aktualizujete Smart Banking na nejaktuálnější verzi.

Současně vám doporučujeme, abyste si v Nastavení telefonu zapnuli automatické aktualizace pro aplikaci Smart Banking. Váš telefon tak bude aplikaci pravidelně aktualizovat a vy se nemusíte o nic starat. Toto je nejbezpečnější způsob, jak mít vždy aplikaci Smart Banking aktuální, se všemi bezpečnostními vylepšeními a nejnovějšími funkcemi.

Bude Smart Banking fungovat na všech mobilních zařízeních?

Aplikace Smart Banking je podporována na všech mobilních telefonech iOS 12.0 a vyšší a Android 5.0 a vyšší se službou Google Play. Pro mobilní telefony značky Huawei, které nedisponují Google Play obchodem, aplikace Smart Banking podporována není

Průvodce aplikací Smart Banking
Průvodce internetovým bankovnictvím Online Banking
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo