Nahoru

Zůstat v kontaktu

znamená být informován.

 

Můžete nám zavolat, napsat nebo nám jednoduše nahrát vzkaz.

Těšíme se na vás!

Infolinka

7:00-22:00 – denně včetně víkendů a svátků

+420 221 210 031

Rádi zodpovíme vaše dotazy ohledně našich produktů a služeb, provedeme jejich individuální nastavení a v případě ztráty vám zablokujeme kartu.

Linka pro blokace karet

24/7 - NON STOP

+420 221 210 012

Linka pro blokaci ztracených a odcizených karet a služeb přímého bankovnictví. Volejte primárně v čase, kdy není dostupná linka Zákaznického centra.

 

 

Linka pro firemní eBanking 

8:00-17:00 – v pracovních dnech

+420 221 210 010-11

Máte dotaz ke zpracování plateb v aplikacích BusinessNet, Eltrans 2000 a MultiCash nebo potřebujete technickou radu?

Linka pohledávek

8:00-17:00 – v pracovních dnech

+420 221 617 555

Na této lince můžete kontaktovat správu a vymáhání pohledávek splátkových a nesplátkových produktů.

Linka pro platební terminály

24/7 – NON STOP

+420 221 210 014

Tuto linku volejte v případě technických problémů platebních terminálů nebo internetových platebních bran.

 

Všechny používané linky jsou zpoplatněny dle tarifu volajícího při volání na pevnou linku.

Hovory na infolince (příchozí i odchozí) jsou z důvodu zkvalitňování služeb a oprávněného zájmu banky monitorovány a záznamy uchovány.

Za náš klientský servis a poradenství vám neúčtujeme žádné další poplatky.

 
Jste naším klientem?

Jste naším klientem?

Bezpečnost je pro nás na prvním místě. Aby bylo možné ji maximálně zaručit, využijte automatického ověření na hlasovém automatu, které zajistí prvotní identifikaci vaší osoby velmi rychle. Pokud ji nevyužijete, společně se svým dotazem mějte před kontaktováním infolinky připraveny i údaje k jednoznačnému ověření vaší totožnosti. Ideálně pak „heslo pro telefonickou komunikaci“, které najdete ve smluvních dokumentech a nebo v aplikaci SmartBanking. Nezapomeňte si také zvolit na hlasovém automatu správnou produktovou oblast. Pomůže nám to se správným přiřazením hovoru a uspíšit tak nalezení odpovědí na vaše otázky. Zároveň upozorňujeme, že operátor infolinky může kdykoliv v průběhu hovoru a ve specifických situacích požádat z důvodu bezpečnosti o doověření totožnosti volajícího!



Nejlepší časy pro kontaktování zákaznického centra

Nejlepší časy pro kontaktování Infolinky

Ideální časy pro spojení s operátorem se mohou v jednotlivých dnech lišit v závislosti na neočekávaných situacích. V případě vytížení linky využijte službu hlasového automatu Call me back a my vám rádi zavolám zpět ihned, jakmile to bude možné.


 
Služba Call me back

Služba Call me back

V případě vytížení linky u nás nemusíte čekat ve frontě. Hlasový automat vám v takovém případě nabídne službu Call me back. Pokud si službu zvolíte a potvrdíte své telefonní číslo, zavoláme vám zpět v nejbližším možném termínu. Pokud se vám nedovoláme, kontaktujeme vás znovu až dvakrát. Chceme mít totiž jistotu, že jsme pro spojení s vámi udělali maximum. Služba Call me back je zdarma. Čas zpětného volání je ovlivněn dostupností linky a může se v jednotlivých dnech lišit.



Telefonní čísla při oslovení klientů

Telefonní čísla při oslovení klientů

Pro volání speciálních kampaní a oslovení klientů z kategorie telemarketingu, upozornění, servisních požadavků nebo interních průzkumů banky mohou být použita jiná, než výše uvedená telefonní čísla. Tato čísla se budou měnit v závislosti na možnostech a využití poskytovatele telekomunikačních služeb. Při zpětném volání na zmeškaný hovor vás hlasově upozorníme a potvrdíme vám, že se jednalo o kontakt z UniCredit Bank. Záleží nám na tom, abyste věděli, kdo vám volal.

Obvykle se jedná o tato tel. čísla: +420 464 623 625, +420 246 034 005.



Telefonní čísla při oslovení klientů

Přehled voleb hlasového automatu

4/ EMERGENCY volba – V případě podezření na zneužití a potřeby blokace, stiskněte 4

0/ CAMPAIGN volba – Nebojte se říct si u nás o půjčku! Můžete si snížit splátky stávajících úvěrů nebo si půjčit na cokoliv, třeba na auto, stiskněte 0

1/ Pro platební karty stikněte jedna

1/ Pro blokaci karty stiskněte jedna

2/ Pro aktivaci karty stiskněte dva

3/ Pro nastavení karty pro platby na internetu stiskněte tři

4/ Pro ostatní služby stiskněte čtyři


2/ Pro internetové nebo mobilní bankovnictví stiskněte dva

1/ Pro internetové bankovnictví stiskněte jedna

2/ Pro Smart Banking stiskněte dva


3/ Pro informace o ostatních produktech a službách stiskněte tři


4/ Pro blokaci vašich produktů a služeb stiskněte čtyři

 

DALŠÍ INFORMACE


Centrála banky v České republice

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

se sídlem

Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1

PSČ 140 92

zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, v oddíle B, vložce 3608

 

DŮLEŽITÉ BANKOVNÍ ÚDAJE

SWIFT (BIC): BACX CZ PP

Kód banky: 2700

IČO: 64948242

DIČ: CZ64948242

IBAN: kalkulátor ČNB

E-mail: info@unicreditgroup.cz

Datová schránka: pmigtdu

 

Odměny závislé na výkonu

KDE NÁS NAJDETE

Klikněte na mapu a vyberte si nejbližší pobočku.


 

Kde nás najdete

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo