Nahoru

Průvodce Online Bankingem

Základní přehled všech produktů vidíte na úvodní obrazovce po přihlášení. K informacím o jednotlivých produktech můžete velmi jednoduše přistupovat buď přímo přes kartu příslušného produktu nebo prostřednictvím navigace podle typu produktu, která je umístěna na hlavní navigační liště.

Svojí kreditní kartu, hypotéku či žádost o spotřebitelský úvěr naleznete v sekci „Úvěry“ na hlavní liště (nebo v levém produktovém sloupci označeném „Ke splacení“).

Své běžné účty a k nim připojené debetní karty naleznete v sekci „Účty a karty“ (nebo v prostředním produktovém sloupci „K dispozici“).

Spořicí účty, termínované vklady nebo účty cenných papírů naleznete v sekci „Spoření a investice“ (nebo v pravém produktovém sloupci „Naspořeno“).

Kliknutím na kartu produktu se dostanete k jeho detailům, historii a dalším možnostem jako je například výpis z účtu nebo žádost o změny či nastavení. Více podrobností naleznete v kapitole „Přehled produktů“.

Platební tlačítko ZAPLATIT

Stistknutím tlačítka ZAPLATIT můžete začít zadáváním platby. Pokud kliknete na šipku v pravé části tlačítka, objeví se vám celá nabídka týkajícíc se placení.

  1. Platby (tuzemské i zahraniční) – zadání domácí nebo zahraniční platby
  2. Trvalé příkazy – seznam aktuálních trvalých příkazů a možnost vytvoření nových
  3. Inkasa – seznam inkas a možnost vytvoření nových inkas
  4. Čekající platby – platby k podpisu (tedy k Vašemu schválení) a také již podepsané platby, které čekají na odeslání z banky. Pro rychlé zobrazení zatím nepotvrzených plateb stačí kliknout na ikonku zvonečku
  5. Šablony a příjemci – seznam příjemců a šablon, možnost vytvořit a spravovat příjemce plateb

Další možnosti

V pravém horním rohu najdete všechny ZPRÁVY, které jsme Vám zaslali, nebo které jste zasílali Vy nám. Zároveň si můžete v části NASTAVENÍ (ikona ozubeného kola) nastavit zasílání informačních zpráv (notifikací) nebo změnit jazyk (česky/anglicky).

Pokud máte pod uživatelským profilem i účty dalších klientů a dříve jste zakliknuli volbu „Pamatuj si volbu pro další má přihlášení“, zde můžete tlačítkem Resetovat výchozí výběr obnovit možnost volby při přihlášení, které produkty (kterého majitel) chcete při Vašem příštím přihlášení do internetové bankovníctví vidět.

Žádosti

Žádosti najdete v detailu jednotlivých produktů. Např. po otevření detailu běžného účtu naleznete všechny  žádosti, které se vztahují jak k účtu, tak i k debetním platebním kartám. V části MOŽNOSTI K ÚČTU například si můžete otevřít dokumenty ke stažení nebo zobrazit Seznam dotazů z aplikací třetích stran. V části ZMĚNA PLATEBNÍCH LIMITŮ můžete odeslat Vaši žádost o změnu výše platebních (denních) limitů pro aplikace Online Banking a Smart Banking. Pokud jste odeslali peníze omylem na špatný účet, využijte formulář v sekci ŽÁDOSTI K PLATBÁM.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zanechte nám na sebe kontakt a my se mám ozveme.

Zanechat kontakt

Zaplatit (univerzální platební tlačítko)

Nemusíte vybírat, jaký typ platby potřebujete zadat. Volba Zaplatit Vám pomůže s provedením nejen domácí, ale i zahraniční platby či dobíjením kreditu do mobilu - stačí pouze zadat detaily účtu, částku a měnu a funkce Zaplatit rozezná typ příkazu. Poté již můžete doplnit nepovinné údaje, pokud je banka příjemce nebo příjemce platby pro identifikaci požaduje (např. variabilní symbol, zprávu pro příjemce apod.) a příkaz podepíšete, tj. zadáte autorizační kód.

 

Čekající platby

Zde naleznete přehled všech plateb, které jste ještě nepodepsali, případně jsou již podepsané, ale ještě čekají v bance na zpracování. Pokud jste například podepsali platbu, kterou chcete odeslat až pozítří, naleznete ji právě zde. Platby, které je třeba ještě podepsat, poznáte podle ikonky zvonečku. Po stisknutí této ikonky Vám platbu rovnou připravíme k potvrzení. Pokud chcete některou z ještě neprovedených plateb smazat, i tuto volbu naleznete právě v menu Čekající platby.

 

Trvalé příkazy a Inkasa

Přehled a správu již zadaných Trvalých příkazů a Inkas, stejně jako vytvoření nových naleznete pod záložkami Trvalé příkazy a Inkasa. Stejně jako v čekajících platbách i zde můžete příkazy měnit, rušit nebo si vytvářet nové.

 

Pro zadání nového trvalého příkazu stačí v přehledu kliknout na tlačítko Nový příkaz. Jako první krok si nejprve vybíráte Typ příkazu. Pro standardní domácí trvalý příkaz na konkrétní pevnou částku vyberte první možnost (Trvalý příkaz – převod částky). V případě, že na jiný účet chcete převádět všechny prostředky nad určitou výši, zvolte možnost Převod zůstatku. Pokud chcete na svůj účet naopak posílat peníze tak, abyste na něm měli stálou výši prostředků k dispozici, zvolte Dotace na nastavený zůstatek.

 

Pro každý trvalý příkaz vidíte po vybrání konkrétního typu platby okamžitě všechna potřebná pole. Na jedné obrazovce zadáte příjemce, určíte od kdy a jak dlouho má být trvalý příkaz prováděn, frekvenci platby, platební symboly a případně přidáte i zprávu pro příjemce nebo pro sebe.

Šablony a příjemci

Šablony a příjemce, které jste si uložili, rovněž naleznete pod tlačítkem Zaplatit. U každého záznamu si můžete zobrazit jeho detail a případně jej měnit, upravovat nebo i smazat. Nového příjemce si jednoduše založíte přímo z přehledu všech příjemců. Novou šablonu lze vytvořit při zadávání konkrétní platby, pomocí volby v druhém kroku – „Vytvořte si šablonu pro další platby“.

Znovu připomínáme, že v případě domácích (tuzemských) plateb si do jména příjemce můžete vepsat jakékoliv vlastní pojmenování, pod nímž chcete mít příjemce dané platby uloženého pro případné použití v budoucnu - např. Školka, Babička, Tomáš apod., avšak u zahraničních plateb je nutné uvádět do tohoto pole skutečný název účtu příjemce tak, jak jej obdržíte od majitele účtu, na který chcete prostředky posílat.

TOP platby

TOP platby jsou nejrychlejší způsob jak v Online Bankingu zaplatit. Jedná se o často zadávané platby, které si můžete vytvořit ze svých šablon pouhým kliknutím na tlačítko „Přidat další“ a vybráním ze seznamu Vámi uložených šablon.

Při kliknutí na vybranou TOP platbu Online Banking předvyplní veškeré Vámi uložené detaily platby včetně částky, platebních symbolů atp. Stačí jen pár kliknutí a je zaplaceno. V průběhu platby si samozřejmě můžete všechny údaje libovolně měnit.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Vyplňte prosím formulář a my Vám zavoláme.

Kontaktní formulář

Účty, karty a historie

Všechny Vaše produkty se zobrazí ihned po přihlášení. Kliknutím na kartu produktu se dostanete k jeho detailům a souvisejícím žádostem.

K informacím o jednotlivých produktech můžete také přistupovat přes horní menu. Např. v sekci Účty a karty máte přehled o všech běžných účtech, debetních kartách a aktuálních zůstatcích. Pokud budete hledat Vaší kreditní kartu, naleznete ji v části Úvěry. Spořicí, termínované a účty cenných papírů jsou pak k dispozici v sekci Spoření a investice.

Přehled běžných účtů a platebních karet

Po kliknutí na kartu běžného účtu (viz. modrá karta na obrázku výše) se dostanete do sekce Účty a karty, kde najdete detail vybraného účtu a také připojené debetní karty (viz. následující obrázek). V pravé části přehledu naleznete jednotlivé žádosti a další možnosti, které s účtem souvisí. Chcete si zobrazit výpis? V části SLUŽBY K ÚČTU najdete Výpisy a dokumenty v PDF. Nemáte ještě Smart Banking nebo chcete vyzkoušet Online Banking klíč? Zažádejte si o aktivaci v sekci MOBILNÍ SLUŽBY.

Celý detail účtu i se žádostmi můžete skrýt pomocí volby Skrýt detaily.

Běžné účty – historie plateb

Ihned pod detaily účtu naleznete historii plateb. V novém Online Bankingu jsme pro Vás vyhledávání již provedených plateb upravili. Základní přednastavené zobrazení je za posledních 30 dní, ale můžete si jej libovolně upravit a případně nechat zobrazit i podle jiných parametrů. Volbu VYHLEDAT naleznete v pravém horním rohu. Pokud máte zájem, můžete si výsledek hledání vyexportovat do .csv formátu.

Kromě exportu přehledu více transakcí do .csv formátu si dále můžete pro každou jednotlivou transakci vygenerovat .pdf potvrzení – stačí si otevřít Detaily transakce a kliknout na ikonu „TISK“.

V seznamu plateb naleznete zaúčtované platby s uvedením příjemce, přidělené kategorie plateb i status platby.
Kliknutím na konkrétní platbu zobrazíte detail transakce. Platbu poté můžete rozdělit do více kategorií, resp. kategorii upravit. Nově si také můžete ke všem transakcím přidávat své vlastní poznámky . Seznam plateb lze řadit nejen podle data zaúčtování, ale také podle částky, příjemce nebo statusu či kategorie.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Vyplňte prosím formulář a my Vám zavoláme.

Kontaktní formulář

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo