VISA karta od UniCredit Bank - aktivace, vylepšení, výhody

Nahoru

Vaše nová
Visa karta - NEPLATNÁ NABÍDKA

 

Visa karta

 

Jak si kartu aktivujete?

Můžete si vybrat rovnou ze dvou následujících způsobů

Smart Banking

Jakmile vám dorazí nový PIN, můžete kartu aktivovat ve vaší mobilní aplikaci Smart Banking v sekci KARTY. Klikněte na tlačítko AKTIVOVAT a můžete začít kartu bez obav používat.

V našem bankomatu

Mějte připravený nový PIN. Zvolte v bankomatu UniCredit Bank jakoukoliv transakci, která vyžaduje PIN např. výběr hotovosti nebo dotaz na zůstatek a svou volbu potvrďte novým PIN.

Bezpečná a moderní

NOVÁ VISA KARTA PŘINÁŠÍ HNED NĚKOLIK MODERNÍCH ZLEPŠENÍ

  1. Nová karta má design na výšku, což nejen skvěle vypadá, ale je to i přehlednější.
  2. Přední strana nové karty je anonymní a díky tomu je víc bezpečná než dřív.
  3. Číslo karty, své jméno nebo datum platnosti najdete nově na zadní straně.
  4. Číslo karty jsme rozdělili pod sebe, aby se vám lépe psalo při online nákupech.
  5. Naopak zmizel již nevyužívaný podpisový proužek.

 

Visa karta | UniCredit Bank - přední strana
 
 
Visa karta | UniCredit Bank - zadní strana

 


Co se nemění?

VĚCI, KTERÉ MÁTE RÁDI A JSTE NA NĚ ZVYKLÍ

 

Bezkontaktní platby

Bezkontaktní platby

S novou kartou můžete platit bezkontaktně.

Internetové platby

Internetové platby

S novou kartou můžete platit na internetu.

Limity

Limity

Limity, které máte na své současné platební kartě, zůstávají nezměněny.

U-šetřete

U-šetřete

Vaši novou kartu do programu Ušetřete nahrajeme automaticky. 

 


Co se mění?

VĚCI, KTERÉ BUDE POTŘEBA ZNOVU NASTAVIT

 

PIN

PIN

Sice obdržíte nový PIN, ale můžete si zdarma
nastavit ten, na který jste byli zvyklí.

Apple Pay a Google Pay

Apple Pay a Google Pay

S novou kartou můžete platit i nadále,
jen je potřeba ji znovu zaregistrovat.

 


Časté otázky

Většinu dotazů, které byste k výměně své karty za novou Visa kartu mohli mít, tady nejspíš vyřešíme. A kdyby náhodou ne, klidně zavolejte na naši infolinku 221 210 031 nebo se obraťte na svého osobního bankéře. Rádi vám pomůžeme.

Karty budeme vyměňovat postupně. Oslovíme vás dva měsíce předem, a to formou zprávy ve vašem Online Bankingu či Smart Bankingu nebo dopisem. Navíc vám pošleme upozornění formou SMS. Dozvíte se tak v dostatečném předstihu, ve kterém měsíci dojde k výměně vaší karty.

Pokud potřebujete svou kartu vyměnit dříve, kontaktujte prosím svého bankéře nebo navštivte svou pobočku a požádejte o vydání nové karty. V tomto případě vás však prosíme, abyste tak provedli nejpozději dva týdny před skončením dvouměsíční zákonné lhůty pro vaše vyjádření k návrhu výměny vaší původní karty.

Vaše původní karta bude automaticky deaktivována následující pracovní den od aktivace vaší nové karty Visa.  Pokud si z nějakého důvodu novou kartu neaktivujete, bude vám původní karta zrušena automaticky do dvou měsíců od vydání nové karty a následně ji již nebudete moci používat. Před zrušením vaší původní karty vás informujeme SMS zprávou.      

V takovém případě je třeba zaslat do banky písemné odmítnutí navrhované změny na adresu:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., kartové oddělení, Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 – Michle

 

Výměna platební karty, stejně tak jako její zaslání poštou v rámci této automatické výměny karet, je zcela zdarma.

V takovém případě vám doporučujeme kontaktovat svého bankéře nebo infolinku banky 221 210 031, kde vám aktuální kontaktní telefonní číslo rádi ověříme nebo nastavíme nové dle vašich preferencí.

V takovém případě vám doporučujeme kontaktovat svého bankéře nebo infolinku banky 221 210 031, kde vám aktuální kontaktní adresu rádi ověříme nebo nastavíme novou dle vašich preferencí.

Jakmile bude vaše karta vyrobena a odeslána, pošleme vám upozornění formou SMS zprávy. Případně si můžete ověřit, kde se karta nachází, na infolince banky 221 210 031.

 

Jakmile bude váš PIN kód vygenerován a odeslán na poštu, pošleme vám upozornění formou SMS zprávy. Případně lze ověřit vygenerování PIN kódu i na infolince 221 210 031.

Nic se neděje, v takovém případě se zásilka s platební kartou vrátí do banky. Kontaktujte prosím naši infolinku 221 210 031, kde se s vámi domluvíme na novém termínu doručení.

Změnu doručovací adresy pro novou kartu a PIN můžete jednoduše změnit na infolince 221 210 031 nebo u svého bankéře. Novou kartu/PIN vám zašleme i do zahraničí.

 

Kartu si můžete aktivovat ve svém Online či Smart Bankingu, případně prostřednictvím bankomatu dotazem na zůstatek či výběrem hotovosti nebo na infolince 221 210 031.

 

Novou kartu vám doporučujeme aktivovat co nejdříve, nejpozději však do 2 měsíců od data jejího vydání, neboť po tomto období vám bude původní karta automaticky zrušena.

Chceme vám výměnu karty co nejvíce usnadnit, proto vaše nová karta bude mít nastaveny stejné transakční limity jako vaše stávající.

V Online Bankingu a Smart Bankingu se zobrazuje pouze transakční historie k aktivní kartě. Jakmile aktivujete novou kartu, vaše stávající bude zrušena a transakční historie ke zrušené kartě se již nebude zobrazovat.

K vaší nové kartě obdržíte i nový PIN kód, nicméně můžete jednoduše provést změnu na původní PIN prostřednictvím bankomatu. Tato služba je zdarma. Po změně PIN kódu v bankomatu je potřeba provést novou kartou standardní kontaktní transakci se zadáním změněného PIN kódu, čímž se vám na nové kartě zároveň aktivuje bezkontaktní funkce.

Původní kartu nám vracet nemusíte. Z důvodu bezpečnosti vám však doporučujeme po aktivaci nové karty původní kartu znehodnotit přestřižením v části CVV kódu, čipu a magnetického proužku platební karty (nejlépe skartovat).

Ano, i tuto kartu vám automaticky vyměníme. O termínu výměny budete vy i vámi zmocněná osoba informováni zprávou v Online či Smart Bankingu nebo dopisem.

Platební kartou od společnosti Visa můžete platit ve stejném rozsahu jako platební kartou od společnosti Mastercard. V zahraničí se můžete setkat s lokálním omezením akceptace platebních karet Visa, stejně jako karet Mastercard.

Podpisový proužek na kartách již není vyžadován. Tato skutečnost nemá žádný vliv na akceptování karty po celém světě. Ověření transakce je prováděno stejně jako u vaší původní karty pomocí PINu. Ve vyjimečných případech mimo Evropu může obchodník požadovat po zadání PINu ještě podpis na účtenku. Tento podpis již není ověřován s podpisem na kartě a jedná se o administrativní úkon konkrétního obchodníka.

V souvislosti s přechodem na nové platební karty Visa, postupně dochází k deaktivaci platebních karet Mastercard, proto vám doporučujeme si vaši novou Visa kartu aktivovat co nejdříve.

 

Mám další otázky, kde najdu odpovědi?
Pokud jste nenašli odpovědi na své otázky, zavolejte na naši Klientskou linku 221 210 031, případně se obraťte na svého osobního bankéře. Rádi vám pomůžeme.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo

Chcete využívat všechny funkce našeho webu?

K tomu od vás potřebujeme souhlas s využitím cookies. Díky analytickým a marketingovým cookies budeme lépe rozumět tomu, co na webu hledáte a jak vám informace a reklamu ušít ještě více na míru. Nastavit si využití všech cookies můžete níže, nebo kdykoliv později jednoduše přes odkaz v patičce webu.
Nastavení cookies