Nahoru

Vaše nová
Visa karta - NEPLATNÁ NABÍDKA

 

Visa karta

 

Jak si kartu aktivujete?

Můžete si vybrat rovnou ze dvou následujících způsobů

Smart Banking

Jakmile vám dorazí nový PIN, můžete kartu aktivovat ve vaší mobilní aplikaci Smart Banking v sekci KARTY. Klikněte na tlačítko AKTIVOVAT a můžete začít kartu bez obav používat.

V našem bankomatu

Mějte připravený nový PIN. Zvolte v bankomatu UniCredit Bank jakoukoliv transakci, která vyžaduje PIN např. výběr hotovosti nebo dotaz na zůstatek a svou volbu potvrďte novým PIN.

Bezpečná a moderní

NOVÁ VISA KARTA PŘINÁŠÍ HNED NĚKOLIK MODERNÍCH ZLEPŠENÍ

  1. Nová karta má design na výšku, což nejen skvěle vypadá, ale je to i přehlednější.
  2. Přední strana nové karty je anonymní a díky tomu je víc bezpečná než dřív.
  3. Číslo karty, své jméno nebo datum platnosti najdete nově na zadní straně.
  4. Číslo karty jsme rozdělili pod sebe, aby se vám lépe psalo při online nákupech.
  5. Naopak zmizel již nevyužívaný podpisový proužek.

 

Visa karta | UniCredit Bank - přední strana
 
 
Visa karta | UniCredit Bank - zadní strana

 


Co se nemění?

VĚCI, KTERÉ MÁTE RÁDI A JSTE NA NĚ ZVYKLÍ

 

Bezkontaktní platby

Bezkontaktní platby

S novou kartou můžete platit bezkontaktně.

Internetové platby

Internetové platby

S novou kartou můžete platit na internetu.

Limity

Limity

Limity, které máte na své současné platební kartě, zůstávají nezměněny.

U-šetřete

U-šetřete

Vaši novou kartu do programu Ušetřete nahrajeme automaticky. 

 


Co se mění?

VĚCI, KTERÉ BUDE POTŘEBA ZNOVU NASTAVIT

 

PIN

PIN

Sice obdržíte nový PIN, ale můžete si zdarma
nastavit ten, na který jste byli zvyklí.

Apple Pay a Google Pay

Apple Pay a Google Pay

S novou kartou můžete platit i nadále,
jen je potřeba ji znovu zaregistrovat.

 


Časté otázky

Většinu dotazů, které byste k výměně své karty za novou Visa kartu mohli mít, tady nejspíš vyřešíme. A kdyby náhodou ne, klidně zavolejte na naši infolinku 221 210 031 nebo se obraťte na svého osobního bankéře. Rádi vám pomůžeme.

Kdy a jak mi vyměníte platební kartu za novou kartu Visa?
Jak mám postupovat, pokud budu potřebovat vyměnit kartu dříve?
Do kdy platí moje původní karta?
S výměnou nesouhlasím, co mám udělat?
Je výměna platební karty zpoplatněna?
V dopise mi píšete, že mi pošlete SMS zprávu. Nejsem si jistý/á, zda-li máte mé aktuální telefonní číslo.
V e-mailu mi píšete, že mi kartu zašlete na kontaktní adresu. Nejsem si jistý/á, která to je nebo zda máte mou aktuální kontaktní adresu.
Nová karta mi nedorazila, co mám dělat?
Nový PIN mi nedorazil, co mám dělat?
Nestihl jsem zásilku s kartou převzít, co mám dělat?
Jsem dlouhodobě v zahraničí, jakým způsobem obdržím kartu/PIN?
Jakými způsoby si mohu kartu aktivovat?
Jak rychle mám novou kartu aktivovat?
Musím si na nové kartě nechat nastavit stejné limity, jako mám teď na své současné?
Uvidím ve svém Online Bankingu / Smart Bankingu transakční historii karty, kterou mi chcete vyměnit?
Je možné používat novou kartu s původním PIN kódem?
Musím starou kartu vracet? Co mám se starou kartou udělat?
Mám ke svému účtu vydanou kartu pro další osobu, bude vyměněna i tato karta?
Budu mít nějaká omezení při platbě kartou Visa oproti platbě kartou Mastercard v České republice nebo v zahraničí?
Moje karta nemá podpisový proužek, je to v pořádku? Co když obchodník bude vyžadovat podpis?
Proč mi přestala fungovat platební karta Mastercard? Co mám dělat?

 

Mám další otázky, kde najdu odpovědi?
Pokud jste nenašli odpovědi na své otázky, zavolejte na naši Klientskou linku 221 210 031, případně se obraťte na svého osobního bankéře. Rádi vám pomůžeme.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo