Nahoru

Klademe důraz na bezpečnost, a proto jsme přestali podporovat fungování některých starších verzí aplikace Smart Banking. Abyste mohli své mobilní bankovnictví využívat i nadále, zkontrolujte si, prosím, kterou verzi aplikace používáte, a případně ji co nejdříve aktualizujte. Pokud tak neučiníte, může se stát, že se do Smart Bankingu nebudete moci přihlásit a budete nejprve vyzváni k jeho aktualizaci.

Aplikaci si snadno aktualizujte pomocí QR kódu níže. Zabere Vám to jen chvilku a Smart Banking můžete ihned nadále používat tak jako doposud.

 

QR kod

 

Jak zjistíte, jakou verzi aplikace používáte?

  1. V aplikaci Smart Banking otevřete „Nastavení“ a ve spodní části obrazovky uvidíte verzi aplikace, kterou máte nainstalovanou (např. VERZE APLIKACE: 5.25.11).
  2. Pokud máte telefon s operačním systémem iOS, číslo Vaší verze by mělo být 5.19.79 nebo vyšší. Pro Android je to číslo 4.20.64.0 nebo vyšší.

V případě, že používáte aplikaci Smart Banking s nižší verzí, aktualizujte si ji, prosím, v App Store nebo Google Play.

 

Co dělat v případě, že se Vám aktualizace aplikace nepodaří?

Některé starší verze operačních systémů již neumožňují instalaci nových verzí aplikací. Nejnovější verze aplikace Smart Banking vyžaduje operační systém 14.3 a vyšší pro iOS, pro Android 5.0 a vyšší.

  1. Zkontrolujte v „Nastavení“ svého telefonu verzi operačního systému, kterou máte nainstalovanou.
  2. Pokud máte starší verzi operačního systému, nejprve aktualizujte operační systém telefonu a až poté aplikaci Smart Banking.

Pokud Váš telefon neumožňuje instalaci novější verze operačního systému, doporučujeme výměnu telefonu za novější.

Abyste se nemuseli o aktualizaci aplikací v budoucnosti starat, doporučujeme nastavit jejich automatickou aktualizaci.


 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo